مدیرکل استاندارد کرمانشاه مطرح کرد

اعلام برندهای غیراستاندارد عایق‌های رطوبتی در کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 309355|12:59 - 1398/08/04
نسخه چاپی
اعلام برندهای غیراستاندارد عایق‌های رطوبتی در کرمانشاه
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه اسامی ۱۴ برند غیراستاندارد عایق‌های رطوبتی در این استان را اعلام کرد.

به گزارشامروله،  به نقل از اداره کل استاندارد استان کرمانشاه، محمودرضا نیازی اظهار داشت: با افزایش استفاده مردم از عایق‌های رطوبتی در شروع فصل بارندگی  این اداره کل در راستای صیانت از حقوق مردم وکنترل بازار در جهت عرضه محصول مطابق با استاندارد نظارت های ویژه ای را در دستور کار دارد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری کارشناسان استاندارد با انجام بازرسی‌های ادواری، تمام تلاش خود را برای پاک‌سازی مراکز فروش و عرضه محصولات غیراستاندارد یا تقلبی انجام و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، بدون هیچ‌گونه چشم‌پوشی برخورد قانونی صورت خواهند داد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: برندهای بام دلیجان،  آسوده بام، دانا پوش عایق رطوبتی ضیایی، ایپک،  ایران پوش تبریز، کیهان،  پایا پلیمر تبریز،  منتخب تبریز،  شرق شب میهن گستر خمین، بام ایرانیان،  صنایع شیمیایی آذین بام دلیجان،  شرکت پوشش بام،  آرام شرق، ایزوبام گل بام،  الوگام شرق از جمله عایق‌های رطوبتی است که کارشناسان این اداره کل از سطح بازار جمع‌آوری کرده یا طبق دستور قانونی، اجازه‌ی فروش آن‌ها را از فروشنده سلب کرده‌اند.

این مسئول عنوان کرد: برندهای گفته شده غیر استاندارد بوده و مردم در صورت مشاهده این محصولات از طریق سامانه گویای ۱۵۱۷ و یا شماره تلفن ۰۸۳۴۵۱۷ این اداره کل را مطلع کنند.

نیازی تصریح کرد: همچنین مردم می‌توانند به منظور اطمینان از صحت علامت استاندارد کد ۱۰ رقمی درج شده زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال  تا در صورت معتبر بودن علامت استاندارد اقدام به خرید کالا کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد