فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه :

13 آبان مشت محکم ملت ایران بر دهان یاوه گویان است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 309408|08:44 - 1398/08/12
نسخه چاپی
	13 آبان مشت محکم ملت ایران بر دهان یاوه گویان است
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت : روز 13آبان تنها یک مناسبت در تقویم جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه این روز مشت میلیون ها نفر از مردم غیور و با شرف ایران اسلامی است که بر دهان یاوه گویانی کوبیده می شود.

سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : قدرت و پایداری هر کشور و هر نظامی بستگی به مردمی دارد که به اصول و ارزش های آن کشور پایبند و معتقد هستند ، به حمدالله مردم همیشه در صحنه ی ایران اسلامی همواره در طول سالیان گذشته با حضور پرشور خود در عرصه های مختلف قدرت و اقتدار ایران و میزان همبستگی مردم را در دفاع از ارزش های معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و نایب بر حق ایشان امام خامنه ای (مدظله عالی) به دولت های مستکبر نشان داده اند.

 

وی در ادامه افزود : ملت ما امروز در منطقه به اقتداری  دست یافته که کشور های همسایه برای استقلال و ایستادن روی پای خود و رهایی از بحران های سیاسی و امنیتی دست نیاز به سمت ایران دراز می کنند .

 

 

سرهنگ کاظمی خاطر نشان کرد : بسیاری از انقلاب های نوپایی که نبرد حقه ی خود را علیه باطل آغاز کرده اند انقلاب خود را نشئت گرفته از انقلاب اسلامی ایران می دانند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه در پایان بیان این نکته که زمان آن رسیده بار دیگر به جهانیان درس استقامت و پایداری در راه حفظ ارزش های والای یک ملت را بدهیم خاطر نشان کرد : روز 13آبان تنها یک مناسبت در تقویم جمهوری اسلامی ایران نیست ، این روز مشت میلیون ها نفر از مردم غیور و با شرف ایران اسلامی است که بر دهان یاوه گویانی کوبیده می شود که در طول سال قصد دلسرد جلوه دادن مردم از نظام و انقلاب اسلامی را دارند. اما هر سال در چنین مراسماتی پاسخی دندان شکن از جانب مردم دریافت خواهند کرد.