نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس تاکید کرد

لزوم تحقق مطالبه رهبری در زمینه انتشار اسناد لانه جاسوسی آمریکا در کتب درسی

سرویس: اخبار استانکد خبر: 309409|11:43 - 1398/08/12
نسخه چاپی
لزوم تحقق مطالبه رهبری در زمینه انتشار اسناد لانه جاسوسی آمریکا در کتب درسی
مرصادنیوز: نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه رهبری در زمینه انتشار اسناد لانه جاسوسی آمریکا در کتب درسی محقق شود.

به گزارشامروله، حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاد  اظهار داشت: روز 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و رقم زدن انقلاب دوم است که از جهاتی از انقلاب اول هم مهمتر است زیرا کانون اصلی فتنه متلاشی شد.

وی افزود: در روزهای اوایل انقلاب هر روز ترورها و مشکلات عدیده ای که برای انقلاب به وجود می آمد از سوی لانه جاسوسی و سفارت آمریکا در کشور ایران اسلامی برنامه ریزی می شد.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با تسخیر لانه جاسوسی در انقلاب دومی که رخ داد آن کانون فتنه ای که می خواست انقلاب را به انحراف ببرد، خنثی شد و از سوی دیگر ترورها و انتقام هایی که از ملت می گرفتند همه از بین رفت.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: تسخیر لانه جاسوسی پشت صحنه حکومتهای 2500 ساله رژیم منحوس پهلوی را برای مردم نمایان کرد.

وی افزود: یکی از مطالبات رهبر انقلاب این است اسناد این توطئه ها و فتنه ها در کتابهای درسی منتشر شود زیرا در این صورت متوجه می شوند آمریکا چه خیانتهایی در حق مردم کرده اند و چه خون هایی را به ناحق ریخته اند و اموال مردم و بیت المال را به ناحق تصاحب کردند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور مردم در این راهپیمایی بسیاری مهم است و قطعا با شکوه تر خواهد بود و در این راستا دانش آموزان حضور چشمگیرتری دارند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه هر روز قدرت آمریکا روبه افول است، افزود: امروزه آمریکا مشکلات داخلی عدیده ای دارد و اختلافات بین جمهوری خواهان و دموکرات ها عمیق شده و شو بازی های ترامپ هم نتواسته آها را قانع کند، از سوی دیگر اقتدار ایران اسلامی، سیاست های غلط و نقشه های آنها را نقش برآب کرده است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه عنوان کرد: امروز با همه مشکلات حوزه معیشتی، اقتصادی و تحریمها ملت پای انقلاب ایستاده و عقب نشینی نخواهد کرد بلکه بیش از پیش روبه جلو حرکت می کند.