استاندار کرمانشاه:

صحنه باید نقش خوبی را در رویداد 202 ایفا کند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 309442|13:26 - 1398/08/16
نسخه چاپی
صحنه باید نقش خوبی را در رویداد 202 ایفا کند
پایگاه خبری امروله : استاندار کرمانشاه گفت : صحنه باید نقش خوبی را در رویداد 202 ایفا کند و کارهای نوآورانه و خلاقانه برای معرفی این شهرستان داشته باشد.

به گزارشامروله، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر صحنه به منظور ارائه گزارشی از وضعیت طرح‌های توسعه  شهری، ظرفیت‌های گردشگری و بیان مشکلات شهرستان، پیش از ظهر امروز با بازوند استاندار کرمانشاه دیدار کردند.

 

استاندار کرمانشاه در این دیدار با تاکید بر استفاده از از توانمندی نخبگان اقلیت‌ها در جایگاه‌های مدیریتی شهرستان صحنه، اظهار داشت: مدیران استانی به درخواست و نیازهای این مردم ولایت‌مدار و دارای فرهنگ غنی که عموما از نخبگان حوزه‌های علمی، هنری و فرهنگی هستند، رسیدگی کنند و این موارد را در اولویت برنامه‌های کاری قرار دهند.

 

هوشنگ بازوند تصریح کرد: برای رفع اختلال دریافت برخی شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیما در شهرستان صحنه اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و صدا و سیما استان سریعا مشکلات مطروحه را بررسی و مرتفع کنند.

 

وی افزود: طرح جامع ساماندهی سراب صحنه با رویکرد توسعه گردشگری پیگیری و شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تسهیل شود.

 

بازوند خاطرنشان کرد: جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری با رویکرد حمایت از مشاغل خرد، کارگاه‌ها و مراکز تولیدی و جذب تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان صحنه برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: کارگروه گردشگری با حضور مدیران کل استانی برگزاری و تکالیف و وظایف دستگاه‌ها در رویداد گردشگری 2020 مشخص شود و تسهیلات لازم برای حمایت کارگاه‌های صنایع دستی و سازهای سنتی و آیینی پیش‌بینی شود.

 

استاندار کرمانشاه گفت: شهرداری و شورا در طرح توسعه شهری طراحی ورودی شهر را در دستور کار قرار دهد و از نمادها و الگوهای مناسب برای ایجاد جذابیت و جذب گردشگران استفاده کند.

 

وی افزود: موسسه خیریه با شعار تغذیه رایگان و انرژی وافی را با همدلی و همراهی و جلب مشارکت مردم پیگیری کند

 

وی گفت: وضعیت سینما را بررسی و نیازهای لازم برای راه‌اندازی و فعالیت مجدد سینما ارائه شود.

 

استاندار کرمانشاه افزود: صحنه باید نقش خوبی را در رویداد 202 ایفا کند و کارهای نوآورانه و خلاقانه برای معرفی این شهرستان داشته باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد