امام جمعه موقت شهرستان صحنه :

دشمن با جنگ روایت ها به دنیال تحریم انقلاب اسلامی است

سرویس: شهرستانکد خبر: 309455|13:34 - 1398/08/17
نسخه چاپی
دشمن با جنگ روایت ها به دنیال تحریم انقلاب اسلامی است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : دشمن از عزت اسلامی که با استقلال ، آزادی و نگاه آرمانی انقلاب پیدا کرده ایم ناراحت هستند.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه اشاره ای به هفته وحدت داشت و عنوان کرد: یکی از یادگاری های پر برکت امام خمینی ره  برای جامعه جهانی و جامعه اسلام هفته وحدت بود ، وحدتی که دشمن از آن هراس دارد و برای از بین بردن آن نقش های بسیاری کشیده است.

 

وی ادامه داد: پیاده روی عظیم اربعین یک نماد بزرگ اتحاد مسلمین بود که هر ساله باعث بُهت همه دشمنان می‌شود.

 

حجت الاسلام الیاسی اشاره ای به دیدار مقام معظم رهبری با دانش آموزان به مناسبت ۱۳ آبان داشت و خاطر نشان کرد: دشمن تمام توان خود را برای ضربه زدن به کشور ما به راه انداخته است ولی به حمد الهی توطئه های دشمن به فرصت برای ما تبدیل شده است.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : دشمن از عزت اسلامی که با استقلال ، آزادی و نگاه آرمانی انقلاب پیدا کرده ایم ناراحت هستند بخاطر همین انگلیسی ها با ایجاد یک شبکه به دنبال ضربه زدن به بحث آموزشی و فرهنگی بودند که با تیز بینی نیروهای انقلاب ناکام ماند.

 

وی در ادامه اشاره ای به جنگ روایت ها داشت وتشریح کرد :موضوعاتی که دشمن در جنگ روایت ها به دست گرفته ، تحریف تاریخ انقلاب و دفاع مقدس است.

 

 

@amroolahh

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد