رییس سازمان مدیریت کرمانشاه خبر داد:

تحقق ۴۷ درصدی بودجه کرمانشاه در سال‌جاری

سرویس: اخبار استانکد خبر: 309459|10:56 - 1398/08/18
نسخه چاپی
تحقق ۴۷ درصدی بودجه کرمانشاه در سال‌جاری
پایگاه خبری امروله : رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از تحقق ۴۷ درصدی بودجه کرمانشاه در سال‌جاری خبر داد.

به گزارشامروله، 

حبیب الله وفایی صبح امروز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه با تصریح تحقق ۴۷ درصدی بودجه ۲ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومانی امسال استان اظهار داشت: تا امروز بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به استان ابلاغ شده است.

وی افرود: از این میزان ۵۶۱ میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای است و جمع اعتبارات استان تا امروز ۲ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: از این مبلغ تا امروز ۷۵۶ میلیارد تومان یعنی حدود ۴۷.۲ درصد تخصیص اعتبار شده است که ۸.۲ درصد آن یعنی ۱۳۲ میلیارد تومان نقدی و مابقی اسناد یک تا سه ساله است.

وفایی ادامه داد: ۷۹۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن مربوط به اعتبارات استانی در قالب جدول ۱۰ استانی شامل ارزش افزوده، نفت و گاز و جرایم رانندگی بوده و ۸۰۳ میلیارد تومان آن مربوط به اعتبارات ردیف‌های متفرقه است.

وی بیان داشت: اگر نسبت به برنامه ۶ ماهه بسنجیم، تخصیص اعتبارات عمرانی استان در نیمه اول سالجاری ۸۷ درصد بوده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه افزود: از اعتبارات هزینه ای که ۵۶۱ میلیارد تومان است ۴۶۸ میلیارد تومان آن مجموع حقوق و دستمزد و مزایا و اعتبارات سایر دستگاههای اجرایی است که ۵۷ درصد اعتبارات را به ما تخصیص دادندو بین دستگاههای اجرایی توزیع کردیم.

وفایی با اشاره به اینکه اعتبارات نفت و گاز کشور ۵ هزار میلیارد تومان است، گفت: در سال ۹۹ نیز همین میزان خواهد بود و آنچه تا امروز اعلام شده برای بودجه سال ۹۹ سقف اعتبارات استانی ۱۲ هزار میلیارد تومان است که از این میزان ۵ هزار میلیارد تومات مربوط به نفت و گاز است.

در ادامه این جلسه شیوه نامه روش کار کمیته فنی شهرستانها ارائه و توضیحاتی در مورد شیوه نامه حل اختلاف عوامل اجرایی پروژه های عمرانی داده شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد