مدیرکل بنیاد کرمانشاه:

ضامن تحقق اهداف انقلاب، در تداوم راه شهداست

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 309471|08:32 - 1398/08/19
نسخه چاپی
ضامن تحقق اهداف انقلاب، در تداوم راه شهداست
پایگاه خبری امروله : کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر شهرستان هرسین در قالب اردوی یک‌روزه درصحنه برگزار شد.

به گزارشامروله، اردوی یک‌روزه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر شهرستان هرسین باهدف برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی در مجتمع تفریحی فرهنگی امام حسن مجتبی(ع)شهرستان صحنه برگزار شد.

 


در این کارگاه آموزشی که با حضور تعداد 63 نفر از همسران و فرزندان شهدا برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی عسگری مدیرکل بنیاد کرمانشاه در سخنانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر استان به‌ویژه شهدای شهرستان هرسین، از خانواده‌های معظم شهدا به‌عنوان اسوه‌های صبر و استقامت یادکرد.

 


مدیرکل بنیاد کرمانشاه گفت: شما افتخار نظام و ایران اسلامی هستید و اقتدار و عظمت کشور به برکت خون پاک شهدا و فداکاری ایثارگران به‌دست‌آمده است.

 


حجت‌الاسلام عسگری در ادامه افزود: دستاوردهای ارزشمندی که در طول 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی حاصل‌شده، نتیجه ایثارگری و ازخودگذشتگی‌های شهدای گران‌قدر و صبر و استقامت خانواده‌های این عزیزان است.

 


وی با تأکید بر این مطلب که تداوم راه شهدا، تضمین‌کننده اهداف و آرمان‌های انقلاب است، پاسداشت رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های شهدای عزیز را گامی مهم در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه عنوان کرد.

 


در ادامه این برنامه فرهنگی با حضور اساتید و مشاوران، مباحث مهارت‌های زندگی در این کارگاه مطرح شد.

 



 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد