امام جمعه شهرستان صحنه :

یكی از مسائل مهم دنیای اسلام وحدت بین مسلمانان است

سرویس: شهرستانکد خبر: 309485|08:30 - 1398/08/21
نسخه چاپی
یكی از مسائل مهم دنیای اسلام وحدت بین مسلمانان است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت :دشمن برای از بین بردن وحدت اسلامی از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده است.

حجت الاسلام والمسلمین جواد الیاسی در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : فاصله میان ۱۲ ربیع الأول که سالکَرد ولادت بیامبر اکرم (ص) بنا بر روایات أهل سنت تا ۱۷ ربیع الأول که تاریخ ولادت رسول الله محمد صلى الله علیه و آله بنا بر روایات موجود در شیعه است

 

وی ادامه داد : امام خمینی (ره) با بصیرت بالای خود برکات بسیار بزرگی را برای جامعه جهانی اسلام بر جای گذاشت که نمونه ای از آن نام گذاری هفته وحدت میباشد ، وحدتی که خار چشم تمام دشمنان اسلام شده است.

 

حجت الاسلام الیاسی با بیان اینکه یکی از ابزارهای همیشه مورد استفاده‌ دشمنان ملت‌های مسلمان برای اختلاف، مسئله‌ اختلافات مذهبی، شیعه و سنی و از این قبیل بوده است تصریح کرد : دشمن برای از بین بردن وحدت اسلامی از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده است.

 

دکتر الیاسی خاطر نشان کرد : پیام هفته وحدت این است که با دست اتّحاد و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا(ص) و عترت پاک آن حضرت، مجال از تفرقه افکنیِ بیگانگان بگیریم.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان یكی از مسائل مهم دنیای اسلام را وحدت مسلمانان دانست و گفت : پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار رمز موفقیت را در اتحاد و یكپارچگی مسلمانان می دانند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد