پیش از ظهر امروز

نخستین بیمارستان سوختگی غرب کشور با حضور وزیر بهداشت در کرمانشاه افتتاح شد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 309490|09:17 - 1398/08/21
نسخه چاپی
نخستین بیمارستان سوختگی غرب کشور با حضور وزیر بهداشت در کرمانشاه افتتاح شد
بیمارستان «گلستان»، نخستین بیمارستان سوختگی غرب کشور با حضور وزیر بهداشت در کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارشامروله، یمارستان گلستان کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، استاندار کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و جمعی ازمسؤولان، رسما به‌ بهره‌برداری‌ رسید.

ساخت بیمارستان گلستان از سال 1389 آغاز شده که  به دلیل مشکلاتی که پیمانکار این پروژه داشت، ساخت این بیمارستان به درازا کشیده شد تا اینکه با ورود دادستان تکمیل این پروژه از یک‌سال پیش با سرعت بسیار از سر گرفته شد و بالاخره امروز با حضور نمکی روبان افتتاح آن بعد از 9 سال قیچی شد.

این مرکز سوختگی در محوطه بیمارستان امام رضا (ع) در پنج طبقه و با زیربنای 9 هزار متر مربع احداث شده است و دارای 50 تخت شامل 38 تخت جراحی و بستری و 12 تخت ویژه و همچنین دارای سه تخت اتاق عمل و تجهیزات به‌روز دنیا است.

55 میلیارد تومان برای ساخت(35 میلیارد تومان) و تجهیزات (20 میلیارد تومان) این بیمارستان هزینه شده است، تمام تجهیزات بیمارستان گلستان مدرن و به‌روز است و این تجهیزات با توجه به حساسیت درمانی بیماران سوختگی و نیاز آن‌ها به مراقبت‌های ویژه براساس آخرین استانداردهای جهانی تهیه و خریداری شده است.

از این پس این بیمارستان به عنوان نخستین بیمارستان سوختگی غرب کشور فعالیت خواهد کرد و از روز گذشته تمام بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه که تا پیش از این در درمان بیماران سوختگی قطبیت داشت، به این بیمارستان جدید منتقل شده‌اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد