صبح امروز؛

وزیر بهداشت وارد کرمانشاه شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 309491|08:18 - 1398/08/21
نسخه چاپی
وزیر بهداشت وارد کرمانشاه شد
وزیر بهداشت به منظور بهره‌برداری از نخستین بیمارستان سوختگی غرب کشور، وارد کرمانشاه شد.

به گزارشامروله، نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دقایقی پیش با استقبال هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، وارد فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه شد.

افتتاح بیمارستان «گلستان» نخستین بیمارستان سوختگی غرب کشور و بهره‌برداری از مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه(mcmc) و رونمایی از خط تولید دو داروی جدید، از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه نمکی به کرمانشاه است.

ساخت بیمارستان گلستان از سال 1389 آغاز شده که پس یک‌دوره وقفه و با ورود دادستان به پرونده ساخت این بیمارستان و بالاخره این پروژه امروز به مرحله بهره‌برداری رسید، 55 میلیارد تومان برای ساخت(35 میلیارد تومان) و تجهیزات (20 میلیارد تومان) این بیمارستان هزینه شده است.

این مرکز سوختگی غرب کشور در محوطه بیمارستان امام رضا (ع) در پنج طبقه و با زیربنای 9 هزار متر مربع احداث شده است و دارای 50 تخت شامل 38 تخت جراحی و بستری و 12 تخت ویژه و همچنین دارای سه تخت اتاق عمل و تجهیزات به‌روز دنیا است.

گفتنی است، تا روز گذشته بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه در درمان بیماران سوختگی قطبیت داشت، که با انتقال بیماران و همچنین تجهیزات این بیمارستان، این مرکز به خدمات 40 سال خود به بیماران سوختگی پایان داد؛ 21 نفر از پرسنل بخش سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) شامل سه کارشناس اتاق عمل، سه کارشناس بیهوشی و 15 پرستار به بیمارستان گلستان منتقل شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد