مدیر کل ثبت احوال کرمانشاه:

۱۶ هزار کرمانشاهی برای دریافت کارت‌ هوشمند ملی مراجعه نکردند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 309499|10:33 - 1398/08/23
نسخه چاپی
۱۶ هزار کرمانشاهی برای دریافت کارت‌ هوشمند ملی مراجعه نکردند
مرصادنیوز: مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: کارت ملی هوشمند برای ۱۶ هزار کرمانشاهی صادر شده اما برای دریافت مراجعه نکرده اند.

به گزارشامروله، صادق خدادادی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت:از ابتدای طرح صدور کارت ملی هوشمند تاکنون یک میلیون و ۲۵۰ کارت در سطح استان کرمانشاه صادر شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر ۸۷ درصد جمعیت واجد شرایط کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند.

این مسئول با بیان اینکه شماری از مردم همچنان برای دریافت کارت های ملی به دفاتر پیشخوان مراجعه نداشته اند، گفت: برای ۱۵۰ هزار نفردر سطح استان کارت ملی هوشمند صادر نشده است.

وی با بیان اینکه کارت های ملی قبلی فاقد اعتبار است،تصریح کرد: اولویت سازمان ثبت احوال صدور کارت های ملی هوشمند به قید فوریت است.

خدادادی گفت: تاکنون ۱۶ هزار کارت ملی هوشمند صادر شده اما صاحبان آنها برای دریافت مراجعه نکرده اند.

محرومیت افراد فاقد کارت ملی هوشمند از خدمات بانکی

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه بیان کرد: افرادی که نسبت به دریافت کارت های ملی هوشمند اقدام نکرده اند از خدمات بانکی و خدمات ارائه شده توسط دستگاه های اجرایی محروم هستند.

این مسئول با بیان اینکه امکان انجام پیش ثبت نام در منزل و با مراجعه به سایت مربوطه وجود دارد، عنوان کرد: پس از انجام پیش ثبت نام به منظور انجام ثبت نام نهایی باید به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد معرفی و پس از دریافت کد رهگیری برای آنها رسید کاغذی صادر می شود.

خدادادی گفت: افرادی که رسید های کاغذی را گم کرده اند بدون پرداخت هزینه می توانند به همان دفاتر پیشخوان مراجعه و نسبت به دریافت مجدد اقدام کنند.

وی هزینه صدور کارت ملی را ۳۷ هزار تومان اعلام و عنوان کرد: ۴۰ دفتر پیشخوان دولتی در سطح استان در زمینه صدور کارت های ملی هوشمند، به مردم کرمانشاه خدمات رسانی می کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد