گزارش خبری

مراسم یادواره شهدای آبرو محله شهید دوستعلی آقایی در صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 309510|07:58 - 1398/08/25
نسخه چاپی
مراسم یادواره شهدای آبرو محله شهید دوستعلی آقایی در صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : مراسم یادواره شهدای آبرو محله شهید دوستعلی آقایی روستای گروس سفلی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان صحنه به همت حوزه بسیج امام حسین سپاه این شهرستان برگزار شد.

به گزارشامروله، مراسم یادواره شهدای آبرو محله شهید دوستعلی آقایی روستای گروس سفلی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان صحنه به همت حوزه بسیج امام حسین سپاه این شهرستان برگزار شد.

 

سردار مهدی فرجی،  جانشین فرمانده سپاه استان همدان در این مراسم عنوان کرد: دشمن از دلار به عنوان یک سلاح برنده استفاده نمود ولی با مقاومت مردم مواجه شد .

 

وی در ادامه با بیان اینکه دوره ناو جنگی گذشته است تشریح کرد: در گذشته اگر یک ناو جنگی از مرز یک کشور عبور می کرد آن کشور با تهدید مواجه می شد ولی امروز میبینیم خیلی ناو ها در حال حرکت اند.

 

سردار فرجی خاطر نشان کرد: اگر مملکت ما به اینجا رسیده و قله های پیشرفت را طی نموده به خاطر خون های ریخته شده  جوانان است .

 

جانشین فرمانده سپاه استان همدان گفت : جوانان دهه ۹۰ ما چیزی کمتر از آن جوانی که دهه شصت در جبهه ها میجنگیدند فرقی ندارند   در سوریه همین جوانانی امروزی همچون آن جوانان دهه شصت حماسه آفرینی می کردند.

 

 

در ادامه سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی گفت : شهدای انقلاب اسلامی با خون خودشان به ما عزت بخشیدند.

 

وی ادامه داد : ما هر چه داریم از دفاع مقدس است و باید ادامه دهنده راه پاک شهدا باشیم.

 

سرهنگ کاظمی خاطر نشان کرد: امنیت ما باید از طرف داخلی ایجاد شود نه اینکه منتظر باشیم افرادی از خارج بیایند و امنیت را به ما هدیه دهند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که هیچ چیز غیر ممکن نیست.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد