گزارش

اعضای شورای اسلامی شهر صحنه با حسن سلیمانی دیدار کردند

سرویس: شهرستانکد خبر: 309511|08:07 - 1398/08/25
نسخه چاپی
اعضای شورای اسلامی شهر صحنه با حسن سلیمانی دیدار کردند
پایگاه خبری امروله : اعضای شورای اسلامی شهر صحنه با حسن سلیمانی نماینده مردم شهرستانهای صحنه ، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی در راستای پیگیری نیازهای شهری در زمینه های بهداشتی ، عمرانی و ... دیدار کردند .

به گزارشامروله، اعضای شورای اسلامی شهر صحنه با حسن سلیمانی نماینده مردم شهرستانهای صحنه ، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی در راستای پیگیری نیازهای شهری در زمینه های بهداشتی ، عمرانی و ... دیدار کردند .

 

اختصاص سهمیه قیر و ماشین آلات راه سازی و تجهیزات شهری ، اختصاص وام جهت تکمیل پروژه مرکز خرید شهرداری صحنه ، واگذاری سند مالکیت سراب دربند از منابع طبیعی و مسکن و شهرسازی به شهرداری ، واگذاری زمین پارک کوهستان و زمین جهت احداث قبرستان از منابع طبیعی به شهرداری صحنه از جمله دستاوردهای مهم این دیدار در حوزه شهر و شهرداری بود .

 

همچنین اختصاص دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان صحنه ، مکاتبات جهت اعزام متخصص آسیب شناسی ، رادیولوژی ، اعصاب و روان ، داخلی قلب و عروق ، بیهوشی ، روان شناسی و متخصص زنان و زایمان و همچنین پیگیری احداث ساختمان اداری مرکز بهداشت شهرستان صحنه با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال از جمله درخواست های اعضای شورای اسلامی شهر صحنه بود که در این دیدار با پیگیری سلیمانی به نتیجه رسید .

 

پیگیری ساماندهی حمل و نقل بین شهری، احداث ایستگاه قطار گاماسیاب در روستای علی آباد صحنه ، احداث پل ارتباطی علی آباد گروس با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال ، اتصال جاده ارتباطی صحنه به کامیاران نیز از مهمترین اتفاقات این دیدار در حوزه راه بود که توسط پیگیری های شبانه روزی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر صحنه در حوزه شهرستان تصویب و در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید  .

 

کانال خبری امروله :

@amroolahh

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد