معاون استاندار کرمانشاه :

قیمت کالاها تغییری نمی کند/ هشدار جدی به متخلفین و سودجویان

سرویس: اخبار استانکد خبر: 309513|08:15 - 1398/08/25
نسخه چاپی
قیمت کالاها تغییری نمی کند/ هشدار جدی به متخلفین و سودجویان
معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: قیمت کالاها با افزایش نرخ بنزین تغییری نمی کند و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارشامروله، هدایت حاتمی در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاد با اشاره به افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: با افزایش قیمت بنزین هیچگونه افزایش قیمتی در کالاهای دیگر نخواهیم داشت.

 

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: بر این اساس با هر گونه افزایش قیمت به شدت برخورد خواهد شد و هر فروشنده ای که تخلفش را تکرار کند مغازه اش پلمب خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه استان به لحاظ تامین مواد اساسی و ضروری هیچ مشکلی ندارد، خاطر نشان کرد: قیمت بنزین تاثیری بر قیمت دیگر اجناس نخواهد داشت و ما در بهترین شرایط تامین کالا قرار داریم و انبارهای بخش خصوصی و دولتی مملو از کالا است.

حاتمی بیان داشت: این افزایش قیمت بنزین تصمیم مجموعه کل نظام بوده است و به نفع مقوله عدالت و کمک به اقشار آسیب پذیر است.

 

وی ادامه داد: از آنجا که دولت قصد دارد یارانه 60 میلیون نفر را افزایش دهد قطعا قدرت خرید بخشی از جامعه بیشتر می شود و افراد آسیب پذیر می توانند از یارانه افزایش قیمت سوخت نیز بهره مند شوند.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: بر این مبنا یکی از موضوعیت های این مساله در راستای توسعه کشور محسوب می شود لذا اجازه نخواهیم داد افرادی از این موضوع سوء استفاده کند.

حاتمی گفت: هر کس بخواهد خودسرانه از این موضوع استفاده کند به طور قاطع با آنها برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه مامورین بازرسی و تعزیرات به طور جدی بر بازار نظارت خواهند داشت و با هرگونه تخلفی به شدت برخورد خواهد شد، افزود: بر این اساس گشت ویژه نظارت بر بازار را فعال کردیم و همچنین یک شعبه ویژه برخورد با متخلفین در ستاد تعزیرات ایجاد می شود که طی 72 ساعت حکم نهایی آنها صادر خواهد شد.

وی در پایان از اصناف و فعالان بازار خواست تا اجازه ندهند به نام آنها یک عده سودجو بخواهند سوء استفاده کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد