گزارش

پیکر شهید " جواهری " در شهرستان صحنه تشییع شد + تصویر

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 309543|13:59 - 1398/08/27
نسخه چاپی
پیکر شهید " جواهری " در شهرستان صحنه تشییع شد + تصویر
پایگاه خبری امروله : پیکر مطهر شهید ستار جواهری ، از افسران ناجا بر روی دستان مردم شهید پرور صحنه تشییع شد.

به گزارشامروله، مردم شهید پرور شهر صحنه ظهر امروز یک بار دیگر به بدرقه یک شهید برای تشییع به سمت آرامگاه ابدی اش آمدند؛ شهیدی که ناجوانمردانه در دفاع از ناموس و وطن، توسط آشوبگران به شهادت رسید.

 

حضور گسترده مردم ولایتمدار شهر کرمانشاه در این مراسم باشکوه کم نظیر بود و این حضور با بصیرت مردم بار دیگر نشان داد که آنها در دفاع از آرمان های امام و انقلاب تا پای جان ایستاده اند و این حوادث تلخ و ناگوار نمی تواند اراده آنها را متزلزل کند.

 

مردم ولایت مدار شهر صحنه با سر دادن شعارهایی همچون هیهات من الذله، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر منافق پیکر این شهید بزرگوار را تشییع کردند.

 

امروز همه از هر قشری برای تجدید پیمان با آرمان ها شهدا در تشییع پیکر این شهید بزرگوار آمده بودند ؛ بازاریان نیز به احترام این شهید و برای حضور در این مراسم برای ساعاتی بازار را تعطیل کردند.

 

 این شهید بزرگوار در تاریخ 25 آبان ماه 1398 ،  اغتشاشگران مسلح با حمله به کلانتری ۲۴ الهیه قصد تصرف این کلانتری را داشتند که با دفاع همه جانبه سرگرد شهید جواهری برای حفظ ستاد مواجه شدند که به  طور  ناجوانمردانه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد