در حال بروز رسانی//هستیم بر آن عهدی که بستیم؛

حماسه مشت‌های گره‌کرده در دیار پهلوانان

سرویس: اخبار استانکد خبر: 309592|11:07 - 1398/09/03
نسخه چاپی
حماسه مشت‌های گره‌کرده در دیار پهلوانان
مرصادنیوز: مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه استان کرمانشاه با برگزاری تجمع باشکوهی ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر از امنیت و اقتدار کشور حمایت کردند.

به گزارشامروله، راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور صبح امروز یکشنبه سوم آذرماه با حضور گسترده مردم ولایتمدار و انقلابی کرمانشاه برگزار شد و در آن مردم انزجار خود را از هرگونه ناامنی و اغتشاش در کشور اعلام کردند.

مردم کرمانشاه راهپیمایی خود را از چهارراه مدرس آغاز و تا میدان آزادی ادامه دادند؛ آنها آمده بودند تا بگویند با وجود شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه همچنان پشت نظام و رهبری ایستاده اند.

از هر طیف و جناحی در این راهپیمایی باشکوه دیده می شد و همه یکصدا شعار سرمی دادند و ضمن مرزبندی با اشرار و اغتشاشگران بار دیگر بصیرت، هوشیاری و وفاداری خود به آرمانهای انقلاب را به رخ دشمنان این مرز و بوم کشیدند.

حضور اقوام، مذاهب و اقشار مختلف مردم بابصیرت کرمانشاه در این تجمعات جلوه‌های خاصی به راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور در شهرهای مختلف استان کرمانشاه بخشیده بود.

554

مرزنشینان انقلابی شهرستانهای استان کرمانشاه با وجود سرمای هوا به خیابانها آمدند تا ضمن تجدید بیعت با آرمانها صف خود را از آشوبگران جدا کرده و به حمایت از امنیت و اقتدار کشور تاکید کردند.

کرمانشاهی‌ها نه تنها در صیانت از مرزهای جغرافیایی بلکه در حراست از آرمانهای والای انقلاب همواره پیشتاز بوده اند؛ مردم ولایتمدار استان با این تجمع اعلام کردند که همچون همیشه در صحنه حضور دارند و هیچگاه صحنه دفاع از نظام را خالی نمی‌کنند.

 

این خبر در حال بروز رسانی است...