فرمانده انتظامی کرمانشاه مطرح کرد:

دستگیری ۱۲ نفر از سردسته‌های اغتشاش در کرمانشاه و جوانرود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 309615|13:44 - 1398/09/05
نسخه چاپی
 دستگیری ۱۲ نفر از سردسته‌های اغتشاش در کرمانشاه و جوانرود
مرصادنیوز: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۱۲ نفر از سردسته‌های اغتشاش در کرمانشاه و جوانرود خبر داد.

به گزارشامروله،  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی شهرهای استان طی هفته گذشته، شناسایی سردسته های اغتشاشگران به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ۱۲ نفر از سردسته های اغتشاشگران طی عملیاتی مشترک و گسترده دستگیر شدند که از این تعداد ۸ نفر آنها در شهر کرمانشاه و ۴ نفر نیز در شهر جوانرود اقدام به ایجاد ناامنی و شرارت کرده بودند.

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همگی این افراد با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان و پس از کسب مجوز قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی، وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی از جمله بانک ها، شکست شیشه خودروهای امدادی و شخصی مردم، سرقت اموال بانک و مراکز دولتی و خصوصی و حمله به ماموران پلیس را از جمله جرائم این افراد ذکر کرد.

وی ادامه داد: در بازرسی ماموران از مخفیگاهای اشرار، بسیاری از اموال مسروقه بانک ها و اماکن اداری و دولتی به همراه چند قبضه سلاح سرد و گرم، فشنگ و دیگر تجهیزاتی که در هنگام اغتشاش کاربرد دارد، کشف شد.

سردار جاویدان همچنین از معرفی هر ۱۲ فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی ها با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد کرد.

سردار جاویدان در پایان و با تاکید بر اینکه حساب افرادی که به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی هستند با عموم مردم متعهد و انقلابی جداست،گفت: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده معدود باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد