سردار عظیمی:

توطئه‌های دشمن تمام نشده است/ ملت هوشیار باشند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 309616|13:45 - 1398/09/05
نسخه چاپی
توطئه‌های دشمن تمام نشده است/ ملت هوشیار باشند
مرصادنیوز: فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف با اشاره به توطئه‌های دشمن در چهل سال گذشته گفت: توطئه‌های دشمن تمام نشده است و ملت باید هوشیار باشند.

به گزارشامروله، سردارمحمد نظر عظیمی امروز سه شنبه در تجمع بزرگ بسیجیان کرمانشاه با عنوان «شکوه مقاومت» که در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار شد به رشادتهای ملت ایران در خنثی سازی توطئه های دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: آنچه را که باید یادآور شویم تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی و حوادث بزرگی است که در این مقطع تاریخ اتفاق افتاد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف افزود: در این حوادث یک طرف جبهه حق به پرچمداری امام و حضور مردم مومن و فداکار میهن اسلامی و محور مقاومت بوده و آن سوی جبهه دشمنان جنایتکار که نماد و شاخص اصلی آنها آمریکا است، قرار دارد.

وی بیان داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جبهه استکبار همه امکانات و همه ظرفیت های کشور ما را ناجوانمردانه در خدمت خود و برای رسیدن به منافع نامشروعشان قرار داده بودند و در اختیار گرفته بودند.

سردار عظیمی ادامه داد: اما با حرکت الهی امام(ره) و همراهی ملت بزرگ ایران پوزه استکبار به خاک مالیده شد و از همان ابتدا توطئه های استکبار علیه ملت ما شروع شد.

وی بیان داشت: طی این سالها ملت ما در صحنه های سخت و نابرابر همواره فداکاری و از خودگذشتگی کردند و اجازه دخالت به استکبار نداده اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف خاطرنشان کرد: در اتفاقاتی که برای کشور ما رقم زدند، توطئه هایی که مدعیان دروغین حقوق بشر به ملت ما تحمیل کردند و حوادث متعددی که در کشور اتفاق افتاد دست پنهان استکبار پشت پرده بوده است.

سردار عظیمی گفت: اوج قله تقابل ما با استکبار در ۸ سال دفاع مقدس بود که ملت قهرمان ما با هرآنچه داشت در مقابل دشمن به میدان آمد و با فداکاری و اهدا جان شهیدان گرانقدر در این عرصه نیز نقشه های دشمن ناکارآمد ماند.

وی تصریح کرد: در توطئه های متعدد پس از دفاع مقدس ملت ما در صحنه های مختلف حضور پیدا کردند و فتنه هایی را که بر ملت ما تحمیل می کردند خاموش کرده و دشمن را رسوا کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف گفت: در جنگ نیابتی که محور مقاومت شکل گرفت و رزمندگان ما در جبهه مقاومت رزمندگان ما با دفاع از حرمین شریفین دشمن را سرکوب کردند.

سردار عظیمی ادامه داد: در قائله ها و جنگ ناجوانمردانه اقتصادی نیز امروز ملت ما با بصیرت ایستادگی کرده و خواهند کرد.

وی آخرین توطئه دشمن را آشوبهای اخیر بیان کرد و گفت: در این آشوب که دشمن به زعم خود می تواند به نتیجه برسند با حضور و بصیرت ملت ایران و رزمندگان بسیجی این توطئه هم به لطف خدا خنثی شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف بیان داشت: باید بدانید توطئه های دشمن تمام نشده است و دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکای جنایتکار از ملت ما سیلی سختی خورده اند لذا به توطئه های خود ادامه خواهند داد و ما نیز به عنوان وارثان شهیدان در همه صحنه های احتمالی آینده با هوشیاری و بیداری و با تکیه بر لطف خداوند و توکل به خدا باید حضور فعال داشته باشیم و بدانید در این عرصه سخت و کارزار آنکه پیروز خواهد بود، ملت ایران است.