معاون اردویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه عنوان کرد

بازدید بیش از ۳۲ هزار زائر از مناطق عملیاتی غرب کشور

سرویس: اخبار استانکد خبر: 309627|09:13 - 1398/09/06
نسخه چاپی
بازدید بیش از ۳۲ هزار زائر از مناطق عملیاتی غرب کشور
معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بیش از ۳۲ هزار زائر از ابتدای سال تا کنون از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کردند.

به گزارشامروله، 

سرهنگ یونس عزیزی در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون برنامه ریزی های مناسبی برای برگزاری اردوهای راهیان نور در سطح استان کرمانشاه انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سالروز عملیات بازی دراز ۲۹ هزار و ۶۱۶ نفر از اقصی نقاط کشور در منطقه بازی دراز حضور یافتند، افزود: مجموعا از ابتدای سال ۳۲ هزار و ۶۰۶ نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده اند.

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: در سال جاری قرارگاه راهیان نور توجه ویژه ای برای اعزام اقشار مختلف جامعه به اردوهای راهیان نور در مناسبت های مختلف از جمله دفاع مقدس و سالروز عملیات های مختلف دارد.

این مسئول گفت: از دهم آبان ماه برنامه ریزی های لازم درباره اعزام دانش آموزان استان به مناطق عملیاتی غرب و میزبانی از دانش آموزان دیگر استان ها انجام شده و تاکنون هفت هزار و ۶۹ دانش آموز دختر کرمانشاهی به مناطق عملیاتی غرب اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه اردوهای مذکور ۲ روزه بودند، افزود: زائرین اعزامی از روایتگری راویان مجرب و روحانیون کاروان بهره مند شده اند.

عزیزی از بازدید دانش آموزان از نمایش رزمی-فرهنگی با افلاکیان خبر داد و بیان کرد: این رزمایش به بازسازی عملیات های غرورآفرین استان کرمانشاه پرداخته که اثرگذاری بالایی برای مخاطبین داشته است.

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه رزمایش با افلاکیان طی ۴۵ شب در کرمانشاه برگزار شده است، تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال ۱۱۰ هزار نفر در اماکن استان کرمانشاه اسکان و سازماندهی شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برابر با سهمیه ابلاغی از نیمه آذر ماه بیش از یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب طی اردویی سه روزه اعزام خواهند شد.

عزیزی عنوان کرد: همچنین از بهمن ماه اعزام دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی غرب کشور در دستور کار قرار می گیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد