اردوگاه توانمندسازی بهبودیافتگان در کنگاور بزودی راه‌اندازی می‌شود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 309633|10:19 - 1398/09/06
نسخه چاپی
اردوگاه توانمندسازی بهبودیافتگان در کنگاور بزودی راه‌اندازی می‌شود
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: در صدد هستیم، اردوگاه توانمندسازی بهبودیافتگان در کنگاور، دی‌ماه امسال راه‌اندازی شود.

به گزارشامروله، علی شمشیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت پروژه اردوگاه توانمندسازی معتادان متجاهر واقع در شهرستان کنگاور، اظهار داشت: با تصویب ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه و موافقت وزارت کشور ارودگاه شهدای کنگاور به مساحت 19 هکتار به اردوگاه توانمندسازی معتادان بهبودیافته تبدیل می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه به نقش این اردوگاه در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: درصدد هستیم این پروژه با احداث یک سوله جدید و نوسازی، توسعه و تجهیز بخشی از ساختمان‌های آن، تا دی‌ماه امسال به بهره‌برداری برسد.

وی از بحث اشتغال به‌عنوان اصلی‌ترین مشکل معتادان بهبود یافته یاد کرد و گفت: معتادی که پس از بهبودی به جامعه برمی‌گردد، اگر گرفتار بیکار و فقر باشد برای رسیدن به آرامش روحی دوباره به دام اعتیاد می‌افتد که بدین منظور این مرکز برای نگهداری، درمان و کاهش آسیب‌های معتادان متجاهر و توانمندسازی بهبود یافتگان در نظر گرفته شده است.