امام جمعه شهرستان صحنه :

دشمن از ملت ایران تو دهنی سختی خورد / مردم در انتخابات پیش رو هوشمندانه رفتار کنند

سرویس: شهرستانکد خبر: 309653|14:12 - 1398/09/08
نسخه چاپی
دشمن از ملت ایران تو دهنی سختی خورد / مردم در انتخابات پیش رو هوشمندانه رفتار کنند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : انتخابات امسال بسیار حساس بوده بنابراین این که چه کسی را انتخاب می کنیم بسیار مهم است.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه  اشاره ای به دهم آذر ماه سالروز شهادت آیت الله مدرس داشت و عنوان کرد: این روز به عنوان روز مجلس نامگذاری شده است که مجلس نشان دهنده مردم سالاری دینی مطرح می‌شود.

 

وی ادامه داد: نماینده ای که در مجلس شورای اسلامی فعالیت دارد باید آیت الله مدرس را سر لوحه کار خود  قرار دهند چرا مسولیت در مجلس بسیار مهم است.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد الیاسی با بیان اینکه امام خامنه ای در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید بر حضور جوانان در پست های مدیریتی داشته باشند خاطر نشان کرد: مردم باید افرادی را برای مجلس انتخاب کنند که فردا از انتخاب خود پشیمان نشوند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : انتخابات امسال بسیار حساس بوده بنابراین این که چه کسی را انتخاب می کنیم بسیار مهم است.

 

دکتر الیاسی اشاره ای به دیدار بسیجیان با رهبری داشت و یادآور شد: همه ما باید به مطالب بیان شده مقام معظم رهبری توجه جدی داشته باشیم چه را که باعث سعادت دنیوی و اخروی می شود.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه تشریح کرد: حضور ملت ایران در اعتراض به اغتشاشات اخیر یک حرکت بسیار هوشمندانه بود چرا که نقشه های شوم دشمنان علیه کشورمان که به قول خودشان بیش از یک سال برنامه ریزی کرده بودند را بر آب کردند و دشمن تودهنی سختی خورد