فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

پلیس آماده برقراری امنیت کامل برای برگزاری انتخابات مجلس است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 309670|11:23 - 1398/09/10
نسخه چاپی
 پلیس آماده برقراری امنیت کامل برای برگزاری انتخابات مجلس است
مرصادنیوز: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی کامل پلیس برای برقراری امنیت کامل در انتخابات مجلس خبر داد و گفت: تمهیدات امنیتی لازم اندیشیده و پیشبینی های لازم صورت گرفته است.

به گزارشامروله، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان در مراسم گردهمایی اعضای هیات های نظارت بر انتخابات استان اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت برنامه های اجرایی در سطح جامعه این آمادگی را دارد که شرایط را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کند.

وی تصریح کرد: بدون شک دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات را با توجه به شرایط خاص آن بستر مناسبی برای ایجاد برخی ناآرامی ها می دانند ولی آنچه که مسلم است حضور مقتدرانه پلیس در صحنه و پیگیری از هرگونه اقدام آنهاست.

سردار جاویدان افزود: در این میان ملت با بصیرت ایران و نامزدهای انتخابات و هواداران انها نیز باید مراقب توطئه دشمنان باشند و کاری نکنند که شرایط برای سوء استفاده دشمنان همانند قائله اخیر ایجاد شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با تمجید از مردم برای جدا کردن صف خود از اغتشاشگران، گفت: آشوب طلبان با تحریک دشمنان دست به اقداماتی زدند که خوشایند کشورمان نبود و دل های بسیاری از هموطنان را به درد آورد.

وی ادامه داد: البته پلیس مانند دیگر عرصه ها، حضوری مقتدرانه در صحنه داشت و علی رغم مدارای اولیه اجازه فعالیت و عرض اندام بیشتر از اغتشاشاگران را گرفت و خیلی زود امنیت را برقرار کرد.

سردار جاویدان یادآوری کرد: پلیس کرمانشاه پس از برقراری آرامش در استان، کار شناسایی و دستگیری سران اغتشاشگر را آغاز کرد و تاکنون توانسته حدود ۲۴۰ نفر از این افراد را که عمدتا از سوی دشمنان نظام تحریک و تجهیز شده بودند را دستگیر کند.

رئیس پلیس استان کرماشناه خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد دستگیر شده به شدت از اقدامات ضد امنیتی خود پشیمان و اظهار می کنند که فریب وعده های دشمنان کشور را خورده اند.

وی با اشاره به معرفی سران اغتشاشگر به دستگاه قضائی گفت: مطمئنا احکام متناسب با جرائم این افراد صادر خواهد شد تا درس عبرتی باشد برای سایر افراد که فریب وعده پوچ و تهی دشمنان را نخورند.

سردار جاویدان در پایان از آمادگی کامل پلیس برای برقراری امنیت پایدار در سطح جامعه خبر داد و گفت: نیروی انتظامی در این خصوص با کسی تعارف ندارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد