متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه خبرداد

38 میلیمتر باران طی 24 ساعت گذشته در صحنه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 309687|09:13 - 1398/09/12
نسخه چاپی
 38 میلیمتر باران طی 24 ساعت گذشته در صحنه
پایگاه خبری امروله : متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت : از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده، با گذر سامانه بارشي دیگری از جو منطقه، مجدداً شاهد بارندگی در سطح صحنه خواهیم بود.

یگانه خاموشیان در گفتگو باامروله، عنوان کرد :  هوای شهرستان صحنه تا اوایل امروز (سه شنبه) تحت تاثیر سامانه بارشی مستقر بر جو منطقه، ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران همراه با آبگرفتگی معابر عمومی، وزش باد نسبتاً شديد و گاهي رعدوبرق خواهد بود.

 

وی ادامه داد : بارش که بخصوص در نواحی کوهستانی نمود بیشتری خواهد داشت؛ با رواناب و در برخي نقاط سیلابی شدن مسیل ها و احتمالاً رگبار تگرگ نیز همراه می‏ گردد.

 

خاموشیان با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته در صحنه 38 میلیمتر بارش باران داشته ایم خاطر نشان کرد: بارندگی علاوه بر ارتفاعات بتدريج در گردنه ها و در برخي نواحی سردسیر به شکل برف نیز مشاهده خواهد شد. همچنین طي اين مدت دمای هوای روزانه كاهش محسوس می یابد.

 

وی یادآور شد : در روز چهارشنبه تشکیل مه صبحگاهی در حواشی رودخانه ها و مناطق سردسیر و همچنین در پاره ای نقاط رگبار خفیف و موقت باران، مهمترین پدیده های جوی خواهند بود.

 

متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت: از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده، با گذر سامانه بارشي دیگری از جو منطقه، مجدداً شاهد بارندگی در سطح صحنه خواهیم بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد