رئیس پلیس راه کرمانشاه:

محور «پاوه ـ سروآباد» مسدود است/ تردد در محورهای اورامانات فقط با زنجیرچرخ

سرویس: اخبار استانکد خبر: 309735|10:53 - 1398/09/17
نسخه چاپی
 محور «پاوه ـ سروآباد» مسدود است/ تردد در محورهای اورامانات فقط با زنجیرچرخ
مرصادنیوز: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: به دنبال بارش برف، محور پاوه-سروآباد مسدود است.

به گزارشامروله، سرهنگ محمد حیدری در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی مرصاد  اظهار داشت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه لغزنده است و بارش در اورامانات به صورت برف است.

وی افزود: محور پاوه به سمت سروآباد به علت بارش برف در شب گذشته مسدود شده و اکنون توسط عوامل راهداری در حال بازگشایی است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه بیان کرد: در برخی مقاطع از جمله محور کرمانشاه -اسلام آبادغرب، بیستون- سنقر، بیستون -صحنه، کرمانشاه -روانسر مه گرفتگی و محدودیت دید داریم.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه تردد در محورهای اورامانات با زنجیر چرخ امکان پذیر است، گفت: در سایر محورها مشکل تردد نداریم.

وی با توصیه به رانندگان افزود: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت نیاز به سفر از طریق شماره 141 مرکز مدیریت راه های استان از وضعیت راه ها اطلاع کسب کنند.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه همراه داشتن تجهیزات از جمله زنجیرچرخ الزامی است، عنوان کرد: با توجه به ادامه داشتن بارشها، رانندگان از سلامت وسائل نقلیه نظیر برف پاک و سیستم گرمایشی اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی و توجه کافی به جلو همچنین استفاده از چراغ های حرکت در ایام بارندگی و ابری بودن هوا ضروری است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد