با حضور مسئولین

شهر صحنه صاحب مرکز تصفیه فاضلاب شهری می شود

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 309769|14:35 - 1398/09/19
نسخه چاپی
شهر صحنه صاحب مرکز تصفیه فاضلاب شهری می شود
پایگاه خبری امروله : عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر صحنه در هفته هشتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به صورت ویدیو کنفرانس با دستور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو انجام شد.

به گزارشامروله،  عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر صحنه در هفته هشتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به صورت ویدیو کنفرانس با دستور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو انجام شد.

 

علیرضا تخت‌شاهی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در آیین کلنگ‌زنی این پروژه‌ها گفت: مرحله اول پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سنقر با ظرفیت هفت هزار و ۴۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز ۴۶ هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد و اعتبار مورد نیاز برای اجرای گام اول این پروژه بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان است.


وی ادامه داد: پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر صحنه نیز در مرحله اول با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان و ظرفیت ۶ هزار و ۴۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز، ۴۰ هزار نفر جمعیت این شهر را تحت پوشش قرار می‌دهد.


تخت‌شاهی ظرفیت نهایی این تصفیه‌خانه‌های فاضلاب را به ترتیب 11 هزار و 100 مترمکعب برای شهر سنقر و 9600 مترمکعب در شبانه‌روز برای شهر صحنه اعلام کرد و افزود: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سنقر تا سال افق طرح(1420) جمعیت 69 هزارنفری و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر صحنه نیز تا جمعیت 60 هزار نفری شهر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد