معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه خبر داد

معرفی ۱۵ طرح گردشگری کرمانشاه به کشورهای عضو اکو

سرویس: اخبار استانکد خبر: 309797|11:57 - 1398/09/23
نسخه چاپی
معرفی ۱۵ طرح گردشگری کرمانشاه به کشورهای عضو اکو
مرصادنیوز: معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از معرفی ۱۵ طرح گردشگری استان به سرمایه گذاران و کشورهای عضو اکو برای سرمایه گذاری خبر داد.

به گزارشامروله،  اصغر رشنو صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تاریخ ۲۰ و ۲۱ آذر در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های کیش سمپوزیوم فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری با حضور فعال استان کرمانشاه و ۶ استان دیگر، سفرا و نمایندگان اعضا اکو و مناطق آزاد برگزار شد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها و سمپوزیوم ها در حوزه گردشگری یکی از خلاءهایی بود که همیشه جای خالی آن درک می‌شد و برگزاری این چنین رویدادهایی می‌تواند کمکی در حوزه گردشگری منطقه و بین الملل باشد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه هدف از حضور کرمانشاه در این سمپوزیوم را معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری به کشورهای عضو اکو و جذب توریسم در حوزه های مختلف عنوان کرد.

این مسئول گفت: کرمانشاه به عنوان پایتخت اکوتوریسم روستایی در سال ۲۰۲۰، توسعه اقامتگاههای بومگردی، تبدیل کرمانشاه از معبر گردشگری به مقصد گردشگری، توسعه گردشگری آبی در پیرامون سدها، کریدور گردشگری حدفاصل بیستون و طاق بستان و بیان موانع سرمایه گذاری در استان در تالار گفتگوی این سمپوزیوم برای اعضا تشریح شد.

رشنو با بیان اینکه غرفه کرمانشاه توانست در این سمپوزیوم لوح تقدیر و برتر دریافت کند، افزود: معاون سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از این غرفه بازدید و ابراز رضایت و قدردانی کرد.

وی گفت: اهمیت گردشگری بر هیچ کس پوشیده نیست و در شرایط اقتصادی که در آن قرار داریم بهترین جایگزین برای درآمدهای نفتی موضوع گردشگری و جذب توریسم آن هم توریسم خارجی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد