گزارش خبری

نشست هم اندیشی و آموزش ضابطین سرتیم های گشت رضویون سپاه صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 309819|14:01 - 1398/09/24
نسخه چاپی
نشست هم اندیشی و آموزش ضابطین سرتیم های گشت رضویون سپاه صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : نشست هم اندیشی و آموزش ضابطین سرتیم های گشت رضویون سپاه صحنه با حضور جمعی از مسولین شهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارشامروله،  نشست هم اندیشی و آموزش ضابطین سرتیم های گشت رضویون سپاه صحنه با حضور جمعی از مسولین شهرستان صحنه برگزار شد.

 

 

سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی در نشست هم اندیشی و آموزش ضابطین سرتیم های گشت رضویون عنوان کرد: با توجه به تهدیدات های گوناگونی که در کشور ما توسط نیروهای استکبار برنامه ریزی و تغذیه می شوند باید نسبت به گذشته هوشیار باشیم.

 

وی ادامه داد: دشمنان ما با اقدامات کور و جنایت کارانه دنبال ضربه زدن به کشور ما هستند.

 

سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی خاطر نشان کرد: ضابطان دادگستری مامورانی هستند که تحت نظارت و تعلیمات دادستان در کشف جرم، حفظ آثار و علائم و جمع‌آوری ادله وقوع جرم، شناسایی، یافتن و جلوگیری از فرار و مخفی شدن متهم، تحقیقات مقدماتی، ابلاغ اوراق و اجرای تصمیمات قضایی، به موجب قانون اقدام می‌کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه اشاره ای به انواع ضابطین داشت و گفت:ضابطان عام شامل فرماندهان، افسران و درجه‌داران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که آموزش مربوط را دیده باشند.و  ضابطان خاص شامل مقامات و مأمورانی که به موجب قوانین خاص در حدود وظایف محول شده ضابط دادگستری محسوب می‌شوند.

 

وی بیان کرد : هیچکس حق اقدام خودسرانه ندارد بلکه هر گونه اقدام باید با هنگامی های لازم صورت گیرد.

 

 

یعقوب رستمی در ادامه عنوان کرد: حوزه ماموریت افرادی که کارت ضابطین دارند  وظیفه کشف جرم ، آثار جرم و جلوگیری از فرار مجرمین را دارند.

 

وی ادامه داد : آموزش ضابطین قضایی یک گام مهم برای آشنایی این افراد با حوزه اختیارات آنهاست تا وقتی در میدان عمل قرار می گیرند به قانونمند رفتار کنند.

 

رستمی خاطر نشان کرد: گشت رضویون باید با یک پایگاه برای امنیت جامعه تبدیل شود.

 

دادستان انقلاب و عمومی شهرستان صحنه با بیان اینکه طبق قانون از ضابطین حمایت خواهد شد گفت: هدف از برگزاری گشت های رضویون در اصل ارتقای امنیت برای مردم جامعه است .

 

سرهنگ بهروز فخری در نشست هم اندیشی و آموزش ضابطین سرتیم های گشت رضویون سپاه شهرستان صحنه گفت : بسیج هر جا که لازم شد بدون هرگونه فراخوانی وارد عرصه شد و به نحو احسنت وظیفه خود را انجام داد.

 

وی ادامه داد: امسال ۱۸۵ سارق در شهرستان صحنه دستگیر شده اند و با قرار صادر شده دادستان روانه زندان شده اند.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان صحنه خاطر نشان کرد: هماهنگی و بحث آموزش ضابطین یک اصل مهم است تا مشکلی ایجاد نشود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد