به مناسبت هفته پژوهش ،

زنگ پژوهش در مدارس شهرستان صحنه نواخته شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 309820|14:16 - 1398/09/24
نسخه چاپی
زنگ پژوهش در مدارس شهرستان صحنه نواخته شد
پایگاه خبری امروله : به مناسبت هفته پژوهش زنگ هفته پژوهش با حضور معاون فرمانداری و مدیر آموزش و پرورش در دبیرستان دخترانه سوده نواخته شد.

به گزارشامروله،  به مناسبت هفته پژوهش زنگ هفته پژوهش  با حضور معاون  فرمانداری و مدیر آموزش و پرورش در دبیرستان دخترانه سوده نواخته شد.

 

معاون فرمانداری صحنه در این آیین پژوهش را یکی از مهمترین مولفه های توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: با حرکت به سمت تحقیق و پژوهش، جامعه علمی از ایستایی به تحرک و پویایی علمی جریان می یابد.

 

حقی افزود: نیاز کنونی جامعه پژوهش و تربیت نیروهای خلاق و پرسشگر است که در این زمینه دانش آموزان، دانش پژوهان و نخبگان علمی باید به خلق ایده ها و برنامه های عملیاتی روی بیاورند.


وی روی آوردن معلمان و دانش آموزان به سمت رویکرد پژوهشی و حاکم شدن فضای پرسشگری و جستجوگری در مدارس را از جمله مواردی عنوان کرد که آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار دهد.

 

معاون فرمانداری شهرستان صحنه یادآور شد: آموزش و پرورش باید رویکرد پژوهشگری را در اولویت قرا داده، چالش های پیش روی دانش اموزان را برداشته و برای ارتباط بیشتر بین دانش آموزان و دانشگاه ها تلاش کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد