امر‌ به معروف و نهی از منکر ضامن سلامت جامعه است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 309918|08:23 - 1398/10/03
نسخه چاپی
	امر‌ به معروف و نهی از منکر ضامن سلامت جامعه است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت : امر به معروف در جامعه موجب از بین رفتن بستر رشد و توسعه افکار انحرافی و ماندگاری عظمت ارزش‌ها و خوبی‌ها می‌شود.

به گزارشامروله، سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی در گفتگو با امروله عنوان کرد: در باب فواید امر‌ به معروف و نهی از منکر و نقش آن در حفظ سلامت و تثبیت امنیت جامعه سخن‌های فراوانی بیان شده و ضرورت توجه و تحقق فراگیر آن همواره مورد تأکید مسئولین و علمای دین قرار داشته است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه ادامه داد: امر به معروف در جامعه موجب از بین رفتن بستر رشد و توسعه افکار انحرافی و ماندگاری عظمت ارزش‌ها و خوبی‌ها می‌شود و این مهم هم در گرو اجرای این فریضه الهی با استفاده از شیوه‌های درست و همه جانبه و فراگیر است.

 

سرهنگ دوم پاسدار کاظمی با بیان اینکه از نظر اسلام امر به معروف و نهی از منکر همانند نماز یک واجب شرعی محسوب شده تصریح کرد: این مفهوم بدان معناست که فریضه امر به معروف و نهی از منکر زبانی به عنوان یک تکلیف الهی به زمان و مکان خاص یا افراد مشخصی اختصاص ندارد و لذا این موضوع خود‌‌به‌خود بر ویژگی همگانی و همیشگی بودن این واجب الهی دلالت دارد.

 

وی در پایان گفت: بدون شک اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر مانع از بوجود آمدن زمینه ای برای ضربه زدن دشمن به باورهای مردم می شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد