رئیس امور قرآنی اوقاف کرمانشاه :

یک خیر صحنه ای یک قطعه زمین با نیت ساخت مرکز فرهنگی قرآنی و حسینیه و مسجد را وقف کرد

سرویس: شهرستانکد خبر: 310019|16:35 - 1398/10/11
نسخه چاپی
یک خیر صحنه ای یک قطعه زمین با نیت ساخت مرکز فرهنگی قرآنی و حسینیه و مسجد را وقف کرد
پایگاه خبری امروله : رئیس امور قرآنی اوقاف کرمانشاه گفت : واقف خیراندیش جهانشاه یاوری یک قطعه زمین در روستای شوربلاغ از توابع شهرستان صحنه با نیت ساخت مرکز فرهنگی قرآنی و حسینیه و مسجد را وقف کرد.

به گزارشامروله، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه د رتشریح این خبر گفت: واقف خیراندیش جهانشاه یاوری یک قطعه زمین در روستای شوربلاغ از توابع شهرستان صحنه با نیت ساخت مرکز فرهنگی قرآنی و حسینیه و مسجد را وقف کرد.


وی افزود: یک وقف قرآنی دیگر توسط بانوی خیراندیش نازبانو رحمن آبادی انجام شد. این بانو قطعه زمینی به متراژ ۶۵۰ متر واقع در روستای شیشه کان شهرستان کنگاور را با نیت فعالیت‌های قرآنی وقف کرد.


رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون دو وقف قرآنی در استان ثبت شده و در این راستا سال گذشته نیز چندین وقف قرآنی با نیت توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در کرمانشاه به ثبت رسیده است.


حجت‌الاسلام میرزایی با اشاره به ارزش والای فعالیت‌های قرآنی و نیاز جامعه به این فعالیت‌ها تصریح کرد: واقفان خیراندیش می‌توانند هرچه بیشتر در مسیر وقف با نیت توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی گام بردارند. وقف در مباحث مربوط به قرآن بیشتر مورد توجه قرار گیرد.