امام جمعه شهرستان صحنه :

همه ما مدیون تلاش های بی وقفه و خالصانه نیروهای سپاه پاسداران هستیم

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 310152|19:28 - 1398/10/23
نسخه چاپی
همه ما مدیون تلاش های بی وقفه و خالصانه نیروهای سپاه پاسداران هستیم
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : همه ما مدیون تلاش های بی وقفه و خالصانه نیروهای سپاه پاسداران هستیم. سپاهی که چهل سال است در دفاع از جان و مال و ناموس و کیان این ملت از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در این راه، هزاران شهید و جانباز تقدیم کرده است

حجت الاسلام والمسلمین جواد الیاسی در گفتگو باامروله،  ضمن حمایت همه جانبه از نیروهای هوافضای سپاه عنوان کرد : سخنان صادقانه فرمانده دلیر هوافضای سپاه سردار حاجی زاده، در مورد پذیرش خطای انسانی ، نشان از حیات الهی در نظام اسلامی دارد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران هیچ وقت زحمات رزمندگان کشور بویژه سپاه پاسداران را در بحث امنیت فراموش نخواهند کرد تصریح کرد : همه ما مدیون تلاش های بی وقفه و خالصانه نیروهای سپاه پاسداران هستیم. سپاهی که چهل سال است در دفاع از جان و مال و ناموس و کیان این ملت از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در این راه، هزاران شهید و جانباز تقدیم کرده است.

 

حجت الاسلام الیاسی خاطر نشان کرد : هیچ وقت فراموش نخواهد شد آن عزیزان با موشک‌باران پادگان بزرگ نظامی آمریکا یعنی عین الاسد، سیلی محکمی به جنایت کاران آمریکایی زدند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه عامل اصلی این خون‌های به‌ناحق‌ریخته رژیم تروریستی آمریکا می باشد گفت : وقوع چنین اشتباهی در شرایط حساس جنگی صددر صدی که دولت متخاصم و جنایت‌پیشه آمریکا به‌وجود آورده است ، به هیچ عنوان از عظمت، صلابت و اقتدار نیرو‌های مسلح و سپاه سرافراز و قهرمان نمی‌کاهد.

 

وی در پایان ضمن ادای احترام به همه جانباختگان هواپیمایی اوکراین ، شهدا و سرداران شهید و مدافعان حریم وطن و حمایت قاطعانه از تمامی نیرو‌های مسلح و سبزقامتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی توانمند و پرصلابت هوافضای سپاه و فرمانده خستگی‌ناپذیر و محبوب آن گفت: ما در حُسن نیت جان بر کفان نیروی هوافضای سپاه، هیچ شک و شبهه ای نداریم. دشمنان سیلی خورده از مقاومت بدانند با فرافکنی و دروغ بستن به نظام به کمک رسانه های مواجب بگیرشان؛ نخواهند توانست از بی آبروتر شدن خود و شیرین کام شدن مقاومت از سیلی محکم سپاه بکاهند و مثل همیشه این امت بصیر ایران اسلامی است که با تبعیت از رهنمودهای مقام عظمای ولایت؛ نقشه های خبیثانه آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد