با ابلاغ بخشنامه‌ای صورت گرفت؛

دستور ویژه استاندار کرمانشاه برای ارسال کمک به سیل‌زدگان سیستانی

سرویس: اخبار استانکد خبر: 310158|10:49 - 1398/10/24
نسخه چاپی
دستور ویژه استاندار کرمانشاه برای ارسال کمک به سیل‌زدگان سیستانی
مرصادنیوز: استاندار کرمانشاه دستور ویژه به‌منظور بسیج امکانات و امدادرسانی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان را صادر و بر همراهی و همدلی مردم و مسئولان برای کمک‌رسانی تأکید کرد.

به گزارشامروله، مهندس بازوند، استاندار كرمانشاه در بخشنامه ای به تمام دستگاه های اجرايی استان تأكيد كرد با تجميع امكانات و ظرفيت های موجود براي كمک و امدادرسانی به مردم سريعاً اقدام شود.

متن اين بخشنامه به شرح ذيل است:

بسمه تعالی

تمام دستگاه های اجرایی استان
در اجرای پیام مقام معظم رهبری و در پی مشکلات ناشی از بارندگی های شدید در سیستان بلوچستان و جنوب شرق کشور و ضرورت کمک برای کاهش خسارات و نیز تاکید رئیس جمهور محترم لازم است در اسرع وقت اقداماتی به شرح زیر انجام پذیرد :

۱. تمام دستگاه های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی، نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی ضمن تماس فوری با مسئولان همطراز در استان های سیل زده و اطلاع از نیازمندیها بلافاصله امکانات ، نیروی انسانی و تجهیزات متتاسب را پس از کسب هماهنگی اعزام و توان خود را در کاهش آسیب و کمک به نیازمندان به کار گیرند.

۲. جمعیت هلال احمر استان سریعا نسبت به جمع آوری و ارسال کمک های مردمی در استان اقدام کند.
یقینا مردم شرافتمند، غیور و همیشه در صحنه استان این بار هم در این عزم ملی برای کمک به همنوعان خود حماسه ای خدا پسندانه و انسان دوستانه رقم خواهند زد که نزد پروردگار بدون اجر نخواهد ماند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد