مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه :

گازرسانی به ۳۵ روستای صحنه در دست اجرا است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 310179|11:01 - 1398/10/26
نسخه چاپی
گازرسانی به ۳۵ روستای صحنه در دست اجرا است
پایگاه خبری امروله : مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اعلام اینکه اکنون ۱۳۱ روستا از مجموع ۱۸۶ روستای شهرستان صحنه از نعمت گاز طبیعی برخوردار است، گفت: گازرسانی به ۳۵ روستای دیگر در دست اجرا و هشت روستا نیز در دست مطالعه و طراحی است.

به گزارشامروله، سیروس شهبازی در جریان بازدید از پروژه گازرسانی به محور خدابنده‌لو شهرستان صحنه به همراه فرماندار و مسوُولان شهرستانی، با بیان اینکه اکنون ۱۰۰ درصد شهر صحنه از نعمت گاز طبیعی برخوردار است، افزود: گازرسانی به روستاهای باقی مانده نیز در دستور کار است.

 

وی به گازرسانی به محور خدابنده‌لو نیز اشاره کرد و گفت: گازرسانی به این محور با اعتباری بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال شامل ۲۳ روستا که ۶ روستا مربوط به شهرستان کنگاور و  ۱۷ روستای دیگر مربوط به شهرستان صحنه بوده از اردیبهشت ماه ۹۸ شروع شده است.

 

او پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۶۲ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: باتوجه به روند برنامه‌ریزی شده این پروژه از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه با بازدید میدانی از پروژه، موانع و مشکلات پیش روی پروژه از جمله مشکلات معارضان محل را بررسی و دستورات لازم  در راستای مرتفع کردن آن را ابلاغ کرد.

 

شهرستان صحنه با 77 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

 

اکنون ساکنان یک هزار و ۳۱۰ روستا و ۲۸ شهر استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.