ذوالنور در گفتگو با مهر:

سردار حاجی زاده سرمایه ملی است/ نباید در مسیر دشمن حرکت کنیم

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 310199|10:20 - 1398/10/28
نسخه چاپی
سردار حاجی زاده سرمایه ملی است/ نباید در مسیر دشمن حرکت کنیم
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سردار حاجی زاده که از دوران نوجوانی در دفاع مقدس و دفاع از کشور حضور داشته، سرمایه‌های ملی است و برای تخریب وی دشمن حاضر است میلیاردها دلار هزینه کند.

به گزارشامروله،حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی در گفتگو باخبرنگار مهربا اشاره به خدمات سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حادثه سقوط هواپیما، تعمدی نبوده است و خطا و سهوی رخ داده است. این خطا ناگزیر بوده است. اپراتور در معرض ریسک بوده است. هر طرف را می‌زد، ریسک و خطرپذیری داشت.

ذوالنور ادامه داد: اگر نمی‌زد، ممکن بود این هواپیما، مهاجمی باشد که اهداف خاصی را با هزینه‌های بالا هدف قرار دهد. بعد همه این افرادی که می‌گویند چرا هواپیما هدف قرار گرفته است و این خطا اتفاق افتاده است، آن زمان در بزرگنمایی دشمنان ما و آمریکا فعال می‌شدند که نیروهای مسلح چه کار می‌کنند و چرا موشک دشمن به هدف برخورد کرده است، همین افراد در دلسرد کردن مردم و ضعیف نشان دادن توان نظامی داخلی فعال می‌شدند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: اپراتور هم ارتباطش با فرماندهی قطع بوده و پارازیتی در صفحه رادار وجود داشته، اپراتور فقط ۱۰ ثانیه فرصت داشته است که تصمیم بگیرد. یک فرد تصمیم گرفته است. حالا که این فرد تصمیم گرفته و این اتفاق افتاده است، خسارت سنگینی رخ داده است، خداوند به خانواده‌های شهدا این حادثه، صبر و سلامت عطا کند. حادثه بسیار تلخی بود.

وی افزود: همه ما که هموطن این عزیزان هستیم، متأثر و ناراحت هستیم. به هر حال خسارتی رخ داده است. یک تفکر این است که ما تلاش کنیم از تکرار مجدد این خسارات جلوگیری شود. نگاه دیگر که دشمنان ما دنبال می‌کنند و برخی دوستان ناآگاه داخلی نیز در آن مسیر حرکت می‌کنند این است که هزینه‌ها را بالاتر ببرند. نیروهای مسلح را می‌کوبند و توان نظامی را زیر سوال می‌برند.

ذوالنور اظهار داشت: فرماندهانی مثل سردار حاجی زاده که از دوران نوجوانی اش در دفاع مقدس و دفاع از کشور حضور داشته است، سرمایه‌های ملی هستند که برای تخریب هر کدام از آنها، دشمن حاضر است، میلیاردها دلار هزینه کند. برخی افراد در مسیر دشمن حرکت می‌کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی افزود: اگر حاجی زاده و هوافضای سپاه وجود نداشت، امروز هیچ چیزی از ایران باقی نمانده بود. اگر امروز به راحتی نفس می کشیم و زندگی می‌کنیم محصول فداکاری‌ها و جانبازی‌های آن‌ها است. سپاه آسمان این کشور را امن نگه داشته است و هواپیما ربایی ها را خنثی کرده و در مقابل اقدامات تروریستی ایستاده است.توطئه‌های ضد انقلاب منافقین را خنثی کرده است. در ابعاد اقتصادی به داد مردم رسیده است.

ذوالنور گفت: اگر امروز وارد کننده بنزین بودیم، تمام کشور از تحرک ایستاده بود زیرا بنزین را تحریم می‌کردند. اگر آمریکا امروز قادر نیست که بنزین را تحریم کند به این دلیل است که پالایشگاه ستاره خلیج فارس، توسط سپاه ساخته شده است. سپاه جای شرکت‌های نفتی غربی و انگلیسی، فرانسوی را پر کرده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: سپاه خروج توتال و شل را از کشور بی خاصیت کرد تا مردم بتوانند زندگی راحتی داشته باشند و فعالیت در کشور جاری باشد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: عده‌ای به صورت هدفمند علیه سپاه کار می‌کنند. عناصر و نوچه‌های ترامپ که از انقلاب و نظام اسلامی و سپاه دلگیر هستند، مسیر خوشحالی ترامپ را با شعارهای هنجارشکنانه و ساختار شکنانه طی می‌کنند و علیه نمادهای اقتدار و سرمایه‌های ملی اقدام می‌نمایند.

وی افزود: در برخی مناطق با شعارهای ساختار شکنانه به عنوان سربازان ترامپ، ترامپ را خوشحال می‌کنند. خوراک رسانه‌ای خود را از ترامپ می‌گیرند و عملشان در راستای عمل آنهاست اما باید بدانند که این سرمایه‌های ملی باقی خواهد ماند.

ذوالنور گفت: از ابتدای انقلاب تا امروز، جریان‌های تروریستی و کمونیستی در دامن صدام و انگلیس به این مردم خیانت کرده اند و امروز منفور این مردم هستند و خودشان را ظرف ۴۰ سال گذشته آواره و نوکر بیگانه کردند. بیگانه پرستان در آینده کشور جای نخواهند داشت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: ممکن است یک روز عده‌ای با شعارهای ساختار شکنانه و با فریب رسانه‌های بیگانه بخشی از کشور را تحت تأثیر قرار دهند که بارها این اتفاق افتاده است اما این مردم با لگد به سینه بیگانه پرستان زدند و مقابل آنها ایستاده اند، از این به بعد هم این اتفاق خواهد افتاد.v

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد