فرمانده حوزه دانش آموزی سپاه شهرستان صحنه :

راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 310215|17:34 - 1398/10/29
نسخه چاپی
راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی است
پایگاه خبری امروله : فرمانده حوزه دانش آموزی سپاه شهرستان صحنه گفت : اقتدار و عزت جمهوری اسلام ایران مرهون خون شهدا و دلاوری های رزمندگان ، جانبازان و ایثاگرانی است که بدون هیچ گونه چشم داشتی بر جبهه های حق علیه باطل حاضر شدند.

به گزارشامروله، نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد راهیان نور جهت اردوی راهیان نور دانش اموزان پسر به مناطق جنگی غرب و جنوب کشور به ریاست مدیر آموزش و پرورش و با حضور مسئول حوزه بسیج دانش آموزی و مدیران مدارس مقطع متوسطه دوم پسر در سالن جلسات تعالی آموزش و پرورش  برگزارشد.

 

در این جلسه سروان پاسدار شیرزاد صحرایی عنوان کرد : راهیان نور به عنوان یک حرکت بزرگ فرهنگی و حرکتی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت، امتداد و ادامه دفاع مقدس می باشد.

 

سروان پاسدار صحرایی خاطر نشان کرد : فرزندان جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال با دشمن تا به دندان مسلح جنگیدن و اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیوفتد.

 

 فرمانده حوزه دانش آموزی سپاه شهرستان صحنه گفت : اقتدار و عزت جمهوری اسلام ایران مرهون خون شهدا و دلاوری های رزمندگان ، جانبازان و ایثاگرانی است که بدون هیچ گونه چشم داشتی بر جبهه های حق علیه باطل حاضر شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد