گزارش

چشم انتظاربودن مردم منطقه گروس شهرستان صحنه برای ساماندهی یک پل

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 310225|11:03 - 1398/10/30
نسخه چاپی
چشم انتظاربودن  مردم منطقه گروس شهرستان صحنه برای ساماندهی یک پل
پایگاه خبری امروله : پل امام زاده خلیل الله گروس شهرستان صحنه بعد از گذشت 10 از سیل فروردین ماه سال جاری هنوز ساماندهی مناسبی ندارد.

به گزارشامروله، پروژه پل امام زاده گروس شهرستان صحنه در سال 1394 با اعتباری بالغ بر 370 میلیون تومان باتوجه مطالبه مردم روستاهای مسیر درکه، سراسیاب ،سیاه چقا و ... که اموات خود را در جوار این مکان متبرکه دفن می کردند در زمان های خاص مثل جمعه اخر سال با ترافیک سنگینی مواجه می شدند و مشکلات بسیاری برای این اهالی ایجاد می شد احداث شد.

 

با احداث این پل مشکلات تردد به 5 روستای بخش مرکزی شهرستان کنگاور که باید مسیر 10 کیلومتری شوسه را برای دسترسی به امام زاده خلیل الله را طی می کردند مرتفع گردید.

 

بعد از بارندگی شدید و وقوع سیل در فروردین ماه سال جاری این پل با تخریب جدی مواجه گردید و کاملا زیر آب رفت و مسیر تردد 5 روستای بخش مرکزی شهرستان کنگاور به سمت شهرستان صحنه قطع و باید مسیر 10 کیلومتری شوسه را برای دسترسی به امام زاده خلیل الله را طی می کردند .

 

 


 یکی از اهالی روستای منطقه گروس در گفتگو با امروله عنوان کرد : مدت 10 ماه است که این پل در وضعیت نامناسب به سر می برد .

 

وی ادامه داد : چون که تمام روستاهای این منطقه عزیزان خود را در جوار امام زاده دفن کرده اند و همچنین در امامزاده گروس مراسمات مذهبی و دینی خاصی برگزار می شد انجام این گونه کارها با اخلال جدی مواجه شد.

 

مرادی در پایان گفت : فقط یک راه برای دسترسی به امام زاده خلیل الله بود که آن هم جاده خاکی بسیار بی کیفیت  که کمتر خودرویی می تواند از آن عبور کند.
 


 


ساماندهی پل تخریب شده امام زاده خلیل الله گروس پایان یافت


غلامرضا اکبری در گفتگو با امروله عنوان کرد : یکی دیگر از پروژه های کلان ما در بحث عمرانی که انجام گرفت پل امام زاده خلیل الله گروس بود که با انجام آن توانستیم آسایش نسبی را برای مردم روستا های اطراف به ارمغان بیاوریم.


وی ادامه داد : بعد از سیل فروردین ماه سال جاری دو پل مهم در منطقه گروس شامل پل روستای علی آباد و پل امام زاده خلیل الله تخریب شدند و با توجه به اهمیت پل علی آباد تمام توان خود را برای احداث آن به کار رفت که این پل بعد از 3 روز توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی(قرارگاه منطقه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه) و همراهی سایر ادارات ساخته شد.


بخشدار مرکزی شهرستان صحنه گفت : با جذب اعتبار لازم و با همکاری ادارات مربوطه عملیات ساماندهی پل امام زاده خلیل الله گروس در تاریخ 12 دی ماه سال جاری آغاز و در همین روزهای آتی به پایان می رسد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد