دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صحنه :

جامعه باید برای هنجار شکنان نا امن شود

سرویس: شهرستانکد خبر: 310253|13:33 - 1398/11/02
نسخه چاپی
جامعه باید برای هنجار شکنان نا امن شود
پایگاه خبری امروله : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صحنه گفت : حل و فصل مسائل مراجعین ، احقاق حق افراد و رسیدگی به پرونده های مراجعین ، و خدمت به مردم جزو عبادات است .

به گزارشامروله، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه به همراه جمعی از مسئولین ادارات با دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان دیدار کرد.

 

در این دیدار ضمن تبریک به انتساب دادستان جدید و تقدیر از زحمات داستان قبلی عنوان کرد: بسیج در بحث گشت رضویون جهت امنیت عمومی در جامعه آماده خدمت رسانی است.

 

در ادامه علی شاماری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صحنه گفت: ما به دنبال نا امن کردن جامعه برای هنجار شکنان و ایجاد امنیت برای آحاد مردم هستیم.

 

وی گفت :  دستگاه قضایی به جهت داشتن نقش اصلی در برخورد با جرائم، تخلفات و ناهنجاری های گوناگون اهمیت بسزا و قابل توجهی دارد، همچنین برای تسریع در حل برخی مسائل و مشکلات اساسی شهرستان، تعامل و همکاری بیشتر و موثرتر از گذشته این حوزه با مجموعه اجرایی و ادارات شهرستان امری ضروری است.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صحنه تشریح کرد : حل و فصل مسائل  مراجعین ، احقاق حق افراد و رسیدگی به پرونده های مراجعین ، و خدمت به مردم جزو عبادات است و این در نظام جمهوری اسلامی ایران موهبتی گرانمایه و گرانقدر است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد