رئیس بیمارستان دکتر معاون صحنه :

ماهیانه بیش از ۱۰ هزار نفر به بیمارستان دکتر معاون صحنه مراجعه می کنند / تولد 14 نوزاد صحنه ای در هر ماه

سرویس: شهرستانکد خبر: 310255|08:28 - 1398/11/03
نسخه چاپی
ماهیانه بیش از ۱۰ هزار نفر به بیمارستان دکتر معاون صحنه مراجعه می کنند / تولد 14 نوزاد صحنه ای در هر ماه
پایگاه خبری امروله : رئیس بیمارستان دکتر معاون صحنه گفت : ماهیانه حدود ۱۰۲۰۰ نفر به این مرکز مراجعه می کنند که از این تعداد ۷۵۰۰ مراجعه به اورژانس و ۲۷۰۰ مورد نیز به کلینیک بیمارستان می باشد.

دکتر تیمور کمری در گفتگو با امروله،  عنوان کرد : ماهیانه حدود ۱۰۲۰۰ نفر به این مرکز مراجعه می کنند که از این تعداد ۷۵۰۰ مراجعه به اورژانس و ۲۷۰۰ مورد نیز به کلینیک بیمارستان می باشد.

 

وی ادامه داد : میانگین بیماران بستری در این بیمارستان ۲۴۲ نفر در ماه می باشد و همچنین تعداد اعمال جراحی سرپایی ۸۲ مورد و اعمال جراحی بدون احتساب سرپایی ۶۳ مورد است.

 

کمری با بیان اینکه در این بیمارستان به طور متوسط در ماه ۱۴ نوزاد متولد می شود تشریح کرد : این مرکز دارای ۱۰ پزشک متخصص و ۱۰ پزشک عمومی می باشد  و همچنین ۲۲۰ پرسنل شامل ۶۹ پرستار و ۱۵۱ کارمند ، در این فعالیت دارند.

 

رئیس بیمارستان دکتر معاون صحنه گفت : بخشهای فعال در این بیمارستان شامل اورژانس ،دیالیز، مردان ، زنان ، اطفال ، زایشگاه ، آزمایشگاه، رادیولوژی ،lcuوccuمی باشد.

 

وی یاداور شد:  راه اندازی سی تی اسکن ، آندوسکوپی و  غربالگری و همچنین بهبود فضای سبز از  اقداماتی است که در این بیمارستان انجام شده است.

 

کمری تشریح کرد : بیمارستان دکتر معاون صحنه دارای ۷۴ تخت فعال است که شامل ۶۴ تخت در بخش ها و ۱۰ تخت در اورژانس می باشد.