مسئول کمیته قرآن و مساجد دهه فجر شهرستان صحنه:

جشن انقلاب در 37 مسجد شهری و روستایی شهرستان صحنه برگزار می‌شود

سرویس: شهرستانکد خبر: 310293|09:54 - 1398/11/07
نسخه چاپی
جشن انقلاب در 37 مسجد شهری و روستایی شهرستان صحنه برگزار می‌شود
پایگاه خبری امروله : مسئول کمیته قرآن و مساجد دهه فجر شهرستان صحنه از برگزاری مراسم جشن انقلاب در 37 مسجد شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارشامروله،حجت الاسلام سیف اله سبزی در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی مرصاد   از برگزاری مراسم جشن انقلاب در 37 مسجد شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

 

وی یاداور شد : در این برنامه‌ها روحانیان مستقر در روستاها و نیز روحانیان اعزامی و طرح هجرت نقش گسترده‌ای را ایفا می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام سبزی افزود: ضرورت دارد دهه فجر امسال این برنامه‌ها با کیفیت هر چه بهتر برگزار و به گونه‌ای طراحی شود تا در جذب جوانان تأثیرگذار باشد.

 

وی  با تأکید بر حضور گسترده هیئات مذهبی در مراسم عطرافشانی گلزار شهدا در این ایام، اظهار داشت: 20 گلزار شهداء درشهرهای صحنه، میانراهان و روستاهای پرجمعیت شهرستان صحنه با حضور هیئات مذهبی، روحانیان و مبلغان، مسئولان و کارکنان تبلیغات اسلامی غبارروبی و عطرافشانی می‌شود.

 

مسئول کمیته قرآن و مساجد دهه فجر شهرستان صحنه همچنین برگزاری گفتمان دینی در مساجد و مدارس شهرهای صحنه و میانراهان، اعزام مبلغ به مناطق شهری و روستایی و عشایری، افتتاح مراکز قرآنی و خانه‌های عالم، جشنواره قرآنی کودک، محافل تلاوت مجلسی قرآن کری، برپایی محفل حلقه‌های خاطره در مساجد، همایش هیئات مذهبی، سخنرانی، زیارت عاشورا و... را از برنامه‌های کمیته قرآن و مساجد دهه فجر شهرستان صحنه عنوان کرد.