بخشدار دینور :

همزمان با دهه فجر برنامه های متنوع فرهنگی در دینور اجرا می‌شود

سرویس: شهرستانکد خبر: 310294|10:06 - 1398/11/07
نسخه چاپی
همزمان با دهه فجر برنامه های متنوع فرهنگی در دینور اجرا می‌شود
پایگاه خبری امروله : بخشدار دینور گفت : همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ده ها برنامه متنوع فرهنگی در روستاهای بخش دینور برگزار می‌شود.

به گزارشامروله، جلسه هماهنگی دهه مبارک فجر در بخش دینور با حضور جمعی از مسئولین ادارات این بخش برگزار شد.

 

در این جلسه ارسلان قربانی عنوان کرد : دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی، نه تنها برای ملت ایران که برای تمامی ملت های آزادیخواه جهان نمادی از آزادی و رهایی از ظلم استکبار بوده و برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت این ایام از اهمیت به سزایی برخوردار است.

 

وی ادامه داد : کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر بخش دینور متشکل از کمیته بسیج، ایثارگران، اصناف، فرهنگی و هنری، تربیت بدنی،  دانش آموزی، کمیته بانوان، مساجد، کودک و نوجوان، ارتباطات و اطلاع رسانی و ... در دینور تشکیل شده و فعالیت خود را به منظور اجرای با شکوه ایام الله دهه فجر آغاز کرده‌اند.

 

قربانی خاطر نشان  کرد : ویژه برنامه های دهه مبارک فجر این بخش با  نواخته شدن زنگ انقلاب در کلیه مدارس شهرستان دینور آغاز می شود.

 

بخشدار دینور گفت : مردم خداجوی و همیشه در صحنه دینور ، در روز ۲۲ بهمن با حضور با شکوه در راهپیمایی این روز، بار دیگر به پایبندی خویش به ارزش های اسلامی تأکید کرده و مشت محکمی به دهان استکبار جهانی می کوبند.