مصری:

«ظریف» باید از ملت ایران عذرخواهی کند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 310309|10:11 - 1398/11/08
نسخه چاپی
«ظریف» باید از ملت ایران عذرخواهی کند
مرصادنیوز: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ظریف باید بابت اظهاراتش درباره مذاکره با آمریکا از ملت ایران عذرخواهی کند.

به گزارشامروله، عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد در خصوص اظهارات اخیر وزیر امور خارجه درباره مذاکره اظهار داشت: از یک دیپلمات کارکشته انتظار نداشتیم به تروریست‌ها با این لحن صحبت کند و به ترامپ تروریست پیشنهاد مذاکره دهد.

وی با اشاره به ناراحتی ملت ایران از این اظهارات نسنجیده افزود: به جای اینکه بگوییم بدبختی های ما از آمریکا است که عزیزترین سردار ما را شهید کرد، همه تحریم‌ها را پس از امضای برجام بر ما تحمیل کرد و به طور مداوم علیه کشور توطئه می کند، دم از مذاکره می زنیم؟

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مثل اینکه آقای ظریف بدش نمی آید که مدام ماموریت های خارجی برود و مذاکره کند، گویا وی مذاکره را تنها برای مذاکره دوست دارد نه برای به نتیجه رسیدن؛ زیرا هدف آقای ظریف فقط مذاکره کردن است حالا چه نتیجه به ضرر مملکت باشد یا نه برای وی هیچ تفاوتی ندارد.

مصری بیان داشت: همه جامعه ایرانی با حضور میلیونی پس از شهادت سردار سلیمانی به آنهایی که چشم امید به آمریکا دارند «نه» گفتند و این «نه» بسیار سنگین بود، بنابراین کاری نکنیم که مردم جهت فریادهایی که برای سردار سلیمانی به عنوان «انتقام» سر دادند را به سمت داخلی‌ها برگردانند.

وی افزود: پیشنهاد می کنیم آقای ظریف از ملت ایران عذرخواهی کند و از این به بعد اگر خواست صحبتی کند فرمایشات مقام معظم رهبری را به عنوان راهبرد های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطالعه کند و در راستای کلام معظم‌له سخن بگوید.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که در موضع قدرت هستیم باید بر اساس آن قدرت حرکت کنیم بر همین مبنا من بعید می‌دانستم یک دیپلمات کارکشته به این صورت صحبت کند که مورد تمسخر مسخره ترین آدم دنیا یعنی ترامپ قرار گیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد