رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران صحنه:

مراسم غبارروبی گلزار شهدای شهرستان صحنه در دهه مبارک فجر انجام شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 310414|09:02 - 1398/11/17
نسخه چاپی
مراسم غبارروبی گلزار شهدای شهرستان صحنه  در دهه مبارک فجر انجام شد
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان صحنه گفت : مراسم غبارروبی گلزار شهدای شهرستان صحنه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر پنج شنبه 17 بهمن ماه ۹۸ با حضور مسئولین و مردم برگزار شد.

حسن اکبری در گفتگو باامروله، عنوان کرد : مراسم غبارروبی گلزار شهدای شهرستان صحنه  به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر پنج شنبه 17 بهمن ماه ۹۸ با حضور مسئولین و مردم برگزار شد.

 

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان صحنه گفت : آنچه که امروز باعث به ارمغان آمدن آرامش و امنیت این مرز و بوم شده است جان فشانی همین شهدایی است که از جان، مال و خانواده خود گذشتند  تا امروز ما در آسایش و امنیت باشیم .

 

 وی در ادامه احترام به مقام شهدا را امری واجب دانست و اظهار داشت : هر جا که عطر و بوی شهدا در آنجا پراکنده باشد خیر ، برکت و خوشنامی هم آنجا وجود دارد و بر ما واجب است تا همیشه با توجه به این مهم، درک و بینش انقلابی شهدا  از آنها درس بگیریم.

 

 اکبری خاطر نشان کرد : شهدا بر گردن ما حق فراوان دارند و تکریم و احترام مقام شهید در هر زمان و مکان بر همه ی ما واجب است چرا که ما هر آنچه را که امروز داریم به برکت خون همین شهدای گرانقدر بوده است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد