روحانیون وظیفه خطیری در آگاه‌سازی جامعه دارند/ تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان

سرویس: اخبار استانکد خبر: 310540|10:40 - 1398/11/30
نسخه چاپی
روحانیون وظیفه خطیری در آگاه‌سازی جامعه دارند/ تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: روحانیون ما امروز وظیفه خطیری در آگاه‌سازی جامعه دارند.

به گزارشامروله،  آیت الله مصطفی علما صبح امروز در آئین اختتامیه دوره آموزشی منهاج با تاکید بر وظیفه خطیر روحانیون در آگاه سازی جامعه اظهار داشت: هر زمان و مکان و موقعیتی حساسیت خودش را دارد که باید آن را درک کرد و این مسائل توسط روحانیت باید بیان شود.

وی افزود: امروز ایران در دنیا مطرح است و این به برکت روحانیون و علما در آگاه کردن مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: آثار و نتایج آن را هم می‌بینیم، شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شده دست اسلام و قرآن و روحانیت بود.

آیت الله علما با بیان اینکه روحانیون سهم زیادی در تربیت انسان‌ها دارند، گفت: روحانی باید هم خودش و هم مردم را از این همه توطئه نجات دهد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان، ادامه داد: معامله قرن که آنها کرارا تاکید دارند، این نه به فکر شیعه و نه سنی هستند، بلکه می‌خواهند خودشان غالب باشند و ما هم خلاف میل آنها صحبت نکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: اگر ما مسلمانان قدرت داشته باشیم آنها جرأت این کارها را ندارند.

آیت الله علما همچنین تاکید کرد: معنویت همراه با آگاهی به زمان یکی از مطالب مهم در بیانیه رهبر در گام دوم انقلاب است، اینکه رهبری دنیای اسلام دم از معنویت می‌زنند این اسلام را زنده نگه می‌دارد و قوت می بخشد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان باید بینش داشته باشند و این با کمک روحانیون امکان پذیر است؛ معظم له در گام دوم انقلاب بیش از ۴۰ مرتبه در مورد جوانان صحبت می‌کنند اگر آنها را راهنمایی نکنیم سیاست دنیا با آنها کار دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد