رئیس پلیس راهور کرمانشاه:

محدودیت‌های ترافیکی روز انتخابات در کرمانشاه اعمال می‌شود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 310553|12:25 - 1398/12/01
نسخه چاپی
محدودیت‌های ترافیکی روز انتخابات در کرمانشاه اعمال می‌شود
مرصادنیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال محدودیت ترافیکی در برخی نقاط شهر همزمان با برگزاری انتخابات در روز جمعه دوم اسفند خبر داد

به گزارشامروله، و به نقل ازپایگاه خبری پلیس،سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: محدودیت تردد و توقف در حدفاصل میدان فرمانداری تا تقاطع دادگستری (مسیر رفت و برگشت)، بلوار شهید بهشتی، بلوار باریکه و باغ نی به سمت فرمانداری کرمانشاه اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه ساعت شروع محدودیت تردد و توقف ۱۸ عصر روز جمعه ۲ اسفند خواهد بود، افزود: پایان اجرای طرح نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: این محدودیت ترافیکی، کلیه معابر فرعی منتهی به بلوار فرمانداری از تقاطع دادگستری تا میدان فرمانداری را نیز در بر می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این محدودیت با توجه به ترددهای صورت گرفته جهت انتقال صندوق‌های اخذ رأی به فرمانداری کرمانشاه اعمال و از شهروندان نیز تقاضا می‌شود با مأموران همکاری لازم را داشته باشند.

این مقام انتظامی همچنین یادآوری کرد: محدودیت‌هایی نیز به صورت مقطعی مقابل فرمانداری‌ها و بخشداری‌های نقاط مختلف استان در ساعات یاد شده اعمال می‌شود.

سرهنگ شیری همچنین بیان داشت: از ساعت ۱۱ ظهر فردا (جمعه) نیز در طول خیابان مدرس از میدان آزادی تا سه راه نواب محدودیت ترافیکی به خاطر برپایی مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه اعمال می‌شود.