دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صحنه :

هر گونه خرید و فروش رای ممنوع و با متخلفان برخورد قضایی می شود

سرویس: شهرستانکد خبر: 310560|16:34 - 1398/12/01
نسخه چاپی
هر گونه خرید و فروش رای ممنوع و با متخلفان برخورد قضایی می شود
پایگاه خبری امروله : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صحنه ضمن دعوت تمام مردم در پای صندوق های رای گفت:طرفداران و حامیان نامزدها از توزیع اهدای کارت هدیه و ارزاق عمومی و اقلام مشابه بپرهیزند و در صورت کمک به نیازمندان بعد از انتخابات اقدام این کار کنند.

علی شاماری درگفتگو باامروله، ضمن دعوت تمام مردم در پای صندوق های رای گفت:طرفداران و حامیان نامزدها از توزیع اهدای کارت هدیه و ارزاق عمومی و اقلام مشابه بپرهیزند و در صورت کمک به نیازمندان بعد از انتخابات اقدام این کار کنند.


وی اظهار داشت: ایجاد همکاری و تعامل برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور از مهمترین برنامه  دستگاه قضایی در شهرستان صحنه است.

 


علی شاماری با بیان اینکه  دستگاه قضا با مخلان نظم انتخاباتی برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد گفت: در روز انتخابات تخلفات حامیان داوطلبان انتخابات شناسایی و در همان روز با آنها برخورد شود.

 

وی ابراز کرد: با تعامل و همکاری سایراعضای شورای تامین تمهیدات لازم برای امنیت روز انتخابات در داخل و بیرون از شعب انتخاباتی در این شهرستان اندیشیده شده و تخلفات انتخاباتی را شناسایی و در همان روز با آنها برخورد خواهد شد.

 

شاماری افزود: ایجاد رعب و وحشت، تهدید و هرگونه اخلال در امر انتخابات جرم محسوب می شود و با عوامل آن به شدت برخورد خواهد شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صحنه اظهار داشت: رقابت انتخاباتی باید در محیطی سالم انجام شود و هرگونه تخریب، توهین و افترا از جمله ابزار انتخابات ناسالم است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد