۶۲ درصد متقاضیان مسکن ملی در کرمانشاه واجد شرایط بودند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 310567|15:03 - 1398/12/03
نسخه چاپی
۶۲ درصد متقاضیان مسکن ملی در کرمانشاه واجد شرایط بودند
معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در طرح مسکن ملی ۶۲ درصد متقاضیان واجد شرایط اولیه شناخته شدند.

به گزارشامروله، 

عبدالرضا غفوری در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی مرصاد  اظهار داشت: در طرح مسکن ملی ظرفیت کل استان ۳۲۰۰ نفر بوده که ۶۲ درصد واجد شرایط اولیه شناخته شدند.

وی افزود: شهر کرمانشاه با یک‌هزار و ۵۰۰ سهمیه بیشترین متقاضی را به خود اختصاص داده که در مجموع ۹۳۲ نفر واجد شرایط اولیه شناخته شده است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: با وجود اینکه اطلاع رسانی لازم درباره برنامه زمانبندی مراجعات جهت تشکیل پرونده انجام شد تاکنون ۳۰۰ نفر از واجدین شرایط در شهر کرمانشاه و مجموعاً ۳۸ درصد مجموع ثبت نام کنندگان در طرح مسکن ملی در سطح استان برای تشکیل پرونده مراجعه نکردند.

غفوری خاطرنشان کرد: در صدد هستیم فرصتی یک هفته‌ای به منظور مراجعه این افراد و تشکیل پرونده داده شود تا حقی از متقاضیان تضییع نشود.

این مسئول ادامه داد: همچنین متقاضیانی که واجد شرایط شناخته نشدند از پنجشنبه هفته گذشته فرصت ثبت نام مجدد از طریق مراجعه به سامانه را خواهند داشت و این ثبت‌نام تا دهم اسفند ماه ادامه دارد.

وی گفت: پیش بینی می‌شود با توجه به ریزش شماری از افراد ثبت نام شده، تا نیمه نخست اسفند ماه مجدداً فرصتی برای ثبت نام متقاضیان جدید داده شود.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه عنوان کرد: همانگونه که احتمال دارد از بین افرادی که در مرحله نخست واجد شرایط شناخته نشدند افرادی پذیرفته شوند احتمال ریزش شماری از متقاضیان در مراحل بعدی وجود خواهد داشت.

این مسئول عنوان کرد: تسهیلاتی که دولت برای اجرای طرح مسکن ملی در نظر گرفته بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان است و پس از پالایش نهایی همزمان با معرفی به بانک و متقاضیان باید بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان آورده داشته باشد.

وی گفت: در طرح مذکور، هر متر مربع دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه خواهد داشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد