مدیرکل تعاون و کار کرمانشاه خبر داد

پیش‌پذیرش بیش از ۳۲ هزار طرح اشتغالزایی در کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 310594|10:40 - 1398/12/06
نسخه چاپی
پیش‌پذیرش بیش از ۳۲ هزار طرح اشتغالزایی در کرمانشاه
مرصادنیوز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۲ هزار و ۸۱۸ طرح با اشتغال ۴۰ هزار و ۲۴۹ نفر پیش پذیرش شده است.

به گزارشامروله، حسن عزیزی در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی مرصاد  درباره آخرین آمار پرداخت تسهیلات اشتغال از محل اعتبارات ویژه مناطق زلزله زده اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۳۲ هزار و ۸۱۸ طرح با اشتغال ۴۰ هزار و ۲۴۹ نفر پیش پذیرش شده که در این میان ۱۷ هزار و ۳۴۸ طرح به مبلغ ۵۵۱ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان انعقاد قرارداد شده است.

وی افزود: از مجموع قراردادهای منعقد شده ۵۴۶ میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان برای اجرای ۱۷ هزار و ۳۴۷ طرح با اشتغال ۱۹ هزار و ۳۳۸ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: شهرستانسرپلذهاببا پرداخت ۱۷۰ میلیارد و ۹۷۹ میلیون تومان برای اجرای شش هزار و ۱۳۲ طرح با اشتغال شش هزار و ۶۶۵ نفر بیشترین تسهیلات پرداختی را در حوزه اشتغالزایی به خود اختصاص داده است.

عزیزی بیان کرد: همچنین شهرستان جوانرود با پرداخت ۱۵ میلیارد و ۹۶۸ میلین تومان برای اجرای ۷۳۳ طرح با ۸۱۱ اشتغال کمترین تسهیلات پرداختی را داشته است.

وی گفت: میزان تسهیلات پرداختی اشتغالزایی در شهرستان اسلامآبادغرب۷۷ میلیارد و ۹۴۹ میلیون تومان برای اجرای ۶۳۱ طرح با ۹۴۵ مورد اشتغالزایی و در شهرستانثلاثباباجانی ۷۳ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان جهت اجرای سه هزار و ۳۷۱ طرح با اشتغال سه هزار و ۵۷۲ نفر بوده است.

این مسئول ادامه داد: در شهرستان کرمانشاه ۴۱ میلیارد و ۱۵۳ میلیون تومان تسهیلات اشتغال برای اجرای ۱۸۸ طرح با ۲۹۵ اشتغال، در دالاهو ۴۰ میلیارد و ۷۵۷ میلیون تومان برای اجرای سه هزار و ۱۸ طرح با اشتغال سه هزار و ۱۰۳ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تسهیلات پرداختی در شهرستان پاوه را ۳۲ میلیارد و ۱۰۴ میلیون تومان جهت اجرای ۱۴۶ طرح با اشتغالزایی ۲۲۱ نفر و تسهیلات پرداختی در شهرستانگیلانغربرا ۳۰ هزار و ۲۷۴ میلیون تومان برای اجرای دو هزار و ۲۲۴ طرح با اشتغال دو هزار و ۵۵۲ نفر اعلام کرد.

این مسئول گفت: همچنین در شهرستان قصرشیرین ۲۷ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان برای اجرای ۸۲۰ طرح با اشتغال ۹۹۳ نفر و در شهرستان روانسر ۳۵ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان جهت اجرای ۸۴ طرح با ۱۸۱ مورد اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی درباره عملکرد بانک‌های عامل نیز افزود: سهمیه مصوب بانک‌های عامل ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که به طور کامل ابلاغ شده همچنین درصد تسهیلات پرداختی بانک‌ها نسبت به سهمیه ابلاغی تاکنون ۹۱ درصد بوده است.

عزیزی سهمیه مصوب بانک کشاورزی را ۲۷۰ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: ۱۷ هزار و ۲۹۲ طرح با پیش بینی اشتغال ۲۲ هزار و ۱۶۷ نفر پیش پذیرش شده که از این تعداد ۹ هزار و ۲۰۸ قرارداد منعقد و تسهیلات مربوطه پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۲۶۸ میلیارد و ۷۱۴ میلیون تومان برای اجرای ۹ هزار و ۲۰۸ طرح با اشتغال ۱۰ هزار و ۲۱۹ مورد توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است.

این مسئول سهمیه مصوب بانک توسعه تعاون را ۱۱۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: شش هزار و ۱۱۳ طرح با پیش بینی اشتغال شش هزار و ۹۵۱ نفر توسط این بانک پیش پذیرش شده که از این تعداد سه هزار و ۸۳ قرارداد منعقد شده است.

وی عنوان کرد: ۱۰۱ میلیارد و ۹۶۸ میلیون تومان برای اجرای سه هزار و ۸۲ طرح با سه هزار و ۳۲۰ اشتغالزایی توسط بانک توسعه تعاون پرداخت شده است.

عزیزی گفت: سهمیه مصوب و ابلاغی صندوق کارآفرینی امید ۱۱۶ میلیارد تومان برای پیش پذیرش هفت هزار و ۷۸۷ طرح با پیش بینی اشتغال هشت هزار و ۵۰۹ نفر بوده است.

وی از انعقاد چهار هزار و ۴۸۸ طرح خبر داد و عنوان کرد: ۱۰۱ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان برای اجرای طرح‌های منعقد شده با پیش بینی چهار هزار و ۸۳۳ اشتغال پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه سهمیه مصوب تسهیلات اشتغال پست بانک را ۱۰۴ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: یک هزار و ۶۲۶ طرح با پیش بینی دو هزار و ۶۲۲ مورد اشتغالزایی توسط این بانک پیش پذیرش شده است.

این مسئول شمار قراردادهای منعقد شده را ۵۶۹ مورد اعلام و عنوان کرد: ۷۳ میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان برای اجرای قراردادهای منعقد شده با ۹۶۶ نفر اشتغالزایی پرداخت شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد