استاندار کرمانشاه:

تمام دستگاه‌ها برای مواجهه با بارندگی شدید پیش رو آماده باشند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 310596|10:42 - 1398/12/06
نسخه چاپی
تمام دستگاه‌ها برای مواجهه با بارندگی شدید پیش رو آماده باشند
مرصادنیوز: استاندار کرمانشاه با اشاره به پیش بینی بارندگی شدید در سطح استان از تمامی دستگاه های خدمات رسان خواست در این زمینه آمادگی های لازم را داشته باشند.

به گزارشامروله، و به نقل ازاستانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهار داشت: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته هواشناسی استان اگر بین ۸۰ میلیمتر تا ۱۰۰ میلیمتر بارندگی رخ دهد ما با یک سیل مواجه هستیم اما باید توجه داشت که سیل از آن حوادثی است که قابل پیشگیری و مدیریت است.

استاندار کرمانشاه از تمام مدیران خواست که با تمام توان و تلاش پای کار باشند و شهرداران تمام شهرها به ویژه شهرداری کرمانشاه نیز با تجهیزات کافی برای مقابله با این بارندگی شدید آمادگی‌های لازم را داشته باشند.

بازوند همچنین خواستار مدیریت دقیق روند ورودی و خروجی سدها شد و بیان داشت: هلال احمر استان هم آماده کمک رسانی به مردم باشد و اگر احیاناً قرار شد که مردمان روستایی جابجا شوند، در این زمینه تمهیدات لازم را بیندیشند.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی استان در این زمینه از آمادگی کافی برای کمک رسانی به مردم برخوردار است، گفت: دستگاه‌های خدماترسانمانند آب و فاضلاب، برق و گاز هم از آمادگی کافی برخوردار باشند و همچنین فرمانداران به صورت کامل باید در فرمانداری‌ها حضور داشته باشند و اگر در منطقه‌ای مشکل ناشی از سیل پیش آمد مردم حضور فرمانداران و مسئولین را احساس کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تجربیات استان در مواجهه با سیل ابتدای امسال در استان گفت: قطعاً با استفاده از این تجربیات و تلاش و پیگیری‌های مجموعه مدیریتی، استان این مسئله را هم همچون سیل فروردین ماه امسال پشت سر خواهد گذاشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد