مشکلات بیمه‌ای ایثارگران شهرستان صحنه بررسی شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 310620|08:23 - 1398/12/08
نسخه چاپی
مشکلات بیمه‌ای ایثارگران شهرستان صحنه بررسی شد
پایگاه خبری امروله : به‌منظور بررسی مسائل و مشـکلات بیمه‌ای و هزینه‌های درمانی ایثارگران شهرستان صحنه، نشستی در بنیاد صحنه برگزار شد.

به گزارشامروله،  به‌منظور بررسی مسائل و مشـکلات بیمه‌ای و هزینه‌های درمانی ایثارگران شهرستان صحنه، نشستی  در بنیاد صحنه برگزار شد.

 


در این نشست که با حضور کرمی مدیر بیمه دی استان برگزار شد، اکبری رئیس بنیاد در سخنانی ضمن قدردانی از جدیت همکاران بیمه دی در پیگیری امور محوله ابراز امیدواری کرد، مشـکلات بیمه ایثـارگران در طی ماه‌های آتی به حـداقل رسیده و هزینه‌های درمانی ایثارگران در کمترین زمان ممکن پرداخت شود.

 


وی سپس با اشاره به قراردادهای منعقده با بیمارستان‌های استان، توجه بیش‌ازپیش پزشکان متخصص و عمومی شهرستان صحنه در خصوص جامعه ایثارگری را خواستار شد.

 


و پیگیری‌های مستمر مسائل درمان ایثارگران را خواستار و آن را از اولویت‌های مهم برشمرد. ایشـان ایثـارگران را الگوهاي بی‌بدیل جامعه و مایه افتخار نظام و کشور دانسـتند و گفتنـد ما بایـد قـدردان زحمات این عزیزان باشیم و مسائل، مشکلات و دغدغه‌های درمانی آنان را به نحو احسن مرتفع نمایم

 


همچنین در این نشست کرمی مدیریت بیمه دی استان نیز در سخنانی ضمن قدردانی از حسن همکاری بنیاد صحنه، گزارشی را از مراکز طرف قرارداد بیمه دی ارائه کرد و تصریح کرد: بیمه دی در راستای تسهیل مسائل درمانی ایثارگران به دنبال افزایش تعداد داروخانه طرف قرارداد با این مرکز است.

 


گفتنی است: در اقدامی دیگر از سوی بنیاد صحنه، کارگاه پیشگیری از ویروس کرونا ویژه کارکنان این بنیاد برگزار شد.