علی رضایی

مردم خطر ویروس کرونا را جدی بگیرند

سرویس: شهرستانکد خبر: 310803|09:29 - 1398/12/26
نسخه چاپی
مردم خطر ویروس کرونا را جدی بگیرند
پایگاه خبری امروله : منتخب مردم شهرستان های صحنه ، کنگاور و هرسین در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : از شهروندان صحنه ای ، کنگاوری و هرسینی درخواست می‌کنم که موضوع بیماری کرونا را جدی بگیرند، این بیماری جان افراد را تهدید می‌کند.

علی رضایی در گفتگو باامروله،  عنوان کرد :از شهروندان صحنه ای ، کنگاوری و هرسینی درخواست می‌کنم که موضوع بیماری کرونا را جدی بگیرند، این بیماری جان افراد را تهدید می‌کند و مهم ترین اقدام برای مقابله با آن ماندن در خانه و قرنطینه خانگی است.

 

وی در ادامه ضمن تقدیر از جهاگران سلامت شهرستان های شرق استان کرمانشاه اشاره ای به پایش سراسری مردم داشت و اظهار کرد: وزارت بهداشت به منظور پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامع در مقابل بیماری کرونا، اقدام به ایجاد پرسشنامه‌ای در سایت salamat.gov.ir کرده است و مردم با ورود به آن به چند سوال پاسخ بدهند، براساس جواب آن‌ها به سوالات، وضعیتشان در زمینه کرونا مشخص می‌شود.

 

رضایی با با قدر دانی از زحمات تمام نیروهایی که در زمینه ضد عفونی کردن شهر ها و روستاها فعالیت دارند بیان کرد : بی شک این گونه اقدامات تاثیرات مثبت و بسزایی در سلامت افراد منطقه خواهد داشت.

 

منتخب مردم شهرستان های صحنه ، کنگاور و هرسین در انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به این که انجمن‌ها و سازمان‌ها و گروه‌های مردم نهاد می‌توانند برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس به افراد در معرض خطر‌ مانند سالمندان کمک کنند، در این باره تصریح کرد: این و گروه‌ها و نهادها می‌توانند با اقداماتی مانند انجام خریدها و تهیه اقلام مورد نیاز، جامعه تحت پوشش خود را برای ماندن در خانه حمایت کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد